معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اموال تملیکی کشور با اشاره به تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تکیه بر نیروی انسانی و کار و تلاش مضاعف در همه زمینه ها و بخش ها، تنها راه برون رفت از این شرایط است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " سیف الله اسلامی " در مراسم تکریم و معارفه مدیر اموال تملیکی استان یزد افزود: در چنین شرایطی هر فردی باید در حد توان کار و تلاش و به شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند.

مدیر کل سابق مرکز مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد با بیان اینکه تکیه بر نیروی انسانی و کار و تلاش می تواند وابستگی ما را تا حد زیادی به نظام اقتصادی جهانی کاهش دهد  گفت: نظام اقتصادی کشورمان با حفظ همین روحیه می تواند شرایط بهتری داشته باشد.

وی گفت: در آینده نظام اقتصادی دنیا در دست کشورهایی مانند هند، چین و اندونزی است و آمریکا نمی تواند با این کشورها  رقابت کند.

اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کالاهای قاچاق پس از کشف تحویل این سازمان و در انبارهای نگهداری می شود اظهار داشت: پس از مراحل قانونی و قضایی نسبت به تعیین تکلیف آن کالاها اعم از انهدام و یا فروش اقدام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اموال تملیکی کشور سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان و متعادل کردن ورود و خروج کالا را از سیاست های سازمان اموال تملیکی کشور برشمرد و از برنامه ریزی و تدوین نظام نوین انبار داری خبر داد.

وی از تجهیز انبارهای کالای قاچاق خبر داد و گفت: هم اینک این طرح در حال اجرا است و  با هدف شفاف سازی و رصد ورود و خروج کالا در آینده تمامی انبارها به سیستم حفاظتی پیشرفته تجهیز و الکترونیکی می شود.

وی در پایان با قدردانی از همت، تلاش و همدلی مسئولان استان یزد در پیشبرد اهداف اموال تملیکی گفت: امیدوارم این روحیه حفظ شود و یاری گر مدیریت جدید این بخش باشد.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا