یزد فردا: سرهنگ محمدرضا مزیدی روز سه شنبه در نشست خبری بمناسبت تجلیل از مقام خبرنگار اظهار داشت: در سالجاری 1871 پرونده در مراکز مشاوره و مددکاری در سطح کلانتری های شهر یزد تشکیل شده است .

به گزارش یزد فردا :معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه در سالجاری 1871 پرونده در مراکز مشاوره و مددکاری در سطح کلانتری های شهر یزد تشکیل شده است .افزود 72 درصد پرونده های مراکز مددکاری و مشاوره زیرپوشش این معاونت در سالجاری به مصالحه ختم شده است.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد: اختلافات خانوادگی، اعتیاد، دخالت های نابجای والدین در زندگی فرزندان و سایر آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی از علل اصلی مراجعه به مراکز مشاوره است .

سرهنگ مزیدی خاطر نشان کرد: برای کاهش این مراجعات باید بیش از گذشته فعالیت های آموزشی، فرهنگی و بخصوص مهارت آموزی در حوزه های گوناگون در سطح جامعه و بین خانواده ها افزایش یابد.
مزیدی در ادامه افزود": تمامی مراکزمشاوره و مددکاری اجتماعی زیرپوشش با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب در طول سال و بصورت رایگان نسبت به پاسخگویی و بررسی مسائل و مطالبات مردم اقدام می کنند .وبا حضور مستمر و برنامه ریزی شده در ان جی او محلات نسبت به اموزش چهره به چهره افراد در راستای افزایش احساس امنیت اجتماعی اقدام نموده اند.
وی با اشاره به گسترش استفاده جوانان از فضای مجازی و آسیب هایی که بر اثر ناآگاهی موجب خسارت روحی و روانی و مشکلات اجتماعی برای آنها می شود، برآگاهی بخشی در خصوص این مخاطرات توسط رسانه ها تاکید کرد .
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد در ادامه با گرامیداشت روزخبرنگار به نقش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، گزارشات و پیام های هشدارگونه و آموزشی پلیس به مردم تاکید کرد .
مزیدی گفت: در سالجاری افزون بر 700 خبر و گزارش و پیام های فرهنگی و اجتماعی بر حسب نیاز توسط روابط عمومی این معاونت تهیه و برای رسانه های مختلف گروهی استان ارسال شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا