رئیس دانشکده فنی طبس از برگزاری نخستین همایش کویرنوردی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در کویر طبس خبر داد.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: رئیس دانشکده فنی طبس از برگزاری نخستین همایش کویرنوردی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در کویر طبس خبر داد.

"محمدمهدی امینیان مدرس" با اشاره به اینکه این همایش مورد استقبال مسئولان ارشد دانشگاه فنی و حرفه ای قرار گرفته است افزود: در تاریخ  3 الی 5 اردیبهشت ماه 1391 دانشکده فنی طبس میزبان دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای  کشور خواهد بود.

امینیان مدرس خاطرنشان کرد: زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)، بازدید از روستای تاریخی- ییلاقی خرو و چشمه آبگرم مرتضی علی و طاق شاه عباس و نیز حضور در مراسم گرامیداشت 5 اردیبهشت ماه در صحرای طبس را از دیگر برنامه های این همایش کویرنوردی سه روزه خواند.

سرپرست همایش کویرنوردی 5 اردیبهشت طبس با تأکید بر نقش اصحاب رسانه در انعکاس واقعه مهم و تاریخی 5 اردیبهشت و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، از کلیه خبرنگاران خواست تا در پوشش خبری نخستین همایش کویرنوردی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور همکاری و مساعدت نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا