زمان : 22 Bahman 1393 - 14:26
شناسه : 99982
بازدید : 3827
پیام رئیس دانشگاه اردکان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام رئیس دانشگاه اردکان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی ایران به سبب اتصاف به سه ویژگی از سایر انقلاب های دنیا متمایز است: اسلامی بودن، مردمی بودن و اتکا بر اصل مترقی ولایت فقیه .

طراح و مبین اصول و مبانی این ایده مترقی رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بودند که این اصل همواره در طول سال های گذشته سبب پیشبرد امور و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی انقلاب اسلامی بوده است.

بی تردید تداوم این اصل در اندیشه و سیره مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی سبب پیروزی ملت ایران در عرصه های مختلف از جمله علم و فناوری شده و تهدیدات مختلف قدرت های استکباری را بی اثر کرده است.

ما دانشگاهیان چون گذشته دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه را نصب العین خود قرار داده و ضمن شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بر اصول و مبانی انقلاب اسلامی پای می فشاریم.

ان شاء الله در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتحاد و یکدلی مردم و مسئولان دستیابی به قله های رفیع پیروزی به حول و قوه الهی و تائیدات حضرت ولی عصر(عج) میسر گردد.

حسین غفوری چرخابی

رئیس دانشگاه اردکان