زمان : 15 Dey 1393 - 19:33
شناسه : 98225
بازدید : 15082
آغاز طرح آزاد سازی حریم مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی آغاز طرح آزاد سازی حریم مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی

طرح آزادسازی حریم مقبره آخوند ملا عبدالله شهرستان بهاباد با هزینه 12 میلیارد ریال توسط فرمانداری شهرستان بهاباد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، امینی سرپرست نمایندگی این اداره کل در شهرستان بهاباد اعلام نمود: در نشستی فرماندار شهرستان بهاباد از طرح آزاد سازی حریم مقبره ی آخوند ملا عبدالله بهابادی خبر داد. این طرح که هزینه آن حدود 12 میلیارد ریال پیش بینی شده توسط فرمانداری شهرستان پرداخت می شود.

آقای اقبال فرماندار شهرستان بهاباد مقبره ی آخوند ملا عبدالله را با توجه به محل قرارگیری آن مرکز تجمع، اتحاد و همدلی مردم دانست و افزود مشارکت ارگانهای ذیربط در خصوص این مجموعه الزامی است .

در حاشیه نشست فرماندار شهرستان بهاباد از تعاملات بین نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان با فرمانداری تقدیر و تشکر نمود و پیشرفت جامعه را منوط به اتحاد و همدلی بین مسئولین دانست.

لازم به ذکر است آخوند ملا عبدالله از علمای عهد صفویه بوده که جامع علوم عقلی و نقلی و همچنین چندین اثر فاخر که از مهمترین آنها می توان به کتاب حاشیه بر منطق تفتازانی یاد کرد از آثار وی می باشد. ایشان استاد شیخ بهایی و در زمان خود امیر نجف نیز بوده است.