زمان : 09 Dey 1393 - 00:01
شناسه : 97980
بازدید : 4778
تبهكار همه كاره در اردكان دستگیر شد تبهكار همه كاره در اردكان دستگیر شد

 یزدفردا: پلیس شهرستان اردكان استان یزد، یك متهم فراری را با چك های مسروقه، عناوین جعلی و همچنین چندین فقره سرقت دستگیر كرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان اردكان درباره این خبر گفت: ماموران كلانتری مركز اردكان هنگام گشت زنی در سطح شهر به یك دستگاه خودرو نیسان كه با دو سرنشین در حال حمل فرش، پتو و اقلام دیگر بود مشكوك شدند و ضمن متوقف كردن خودرو بررسی لازم را در این زمینه آغاز كردند.

سرهنگ "احمد كمالی" ادامه داد: با توجه به ضد و نقیض گویی های سرنشینان خودرو، ماموران به محل خرید این اموال مراجعه كردند و پس از استعلام از سامانه 110 متوجه سرقتی بودن دو قطعه چك خریدار كالاها شدند.

وی افزود: با انتقال متهم اصلی به اداره پلیس وی در بازجویی های انجام شده به سرقت دو قعه چك سفید از داخل یك خودرو و درج مبلغ 90 میلیون ریال خرید كالاهای كشف شده اعتراف كرد.

كمالی ضمن اشاره به هماهنگی های قضائی تصریح كرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 200 میلیون ریال انواع لوازم و كالاهای برقی كه با چك های تقلبی خریداری شده بود كشف شد.

وی ضمن تاكید بر اعتراف متهم به دیگر سرقت ها یادآور شد: با تحقیقات لازم مشخص شد این تبهكار كه دارای عنوان "اشكان" با اسناد و مدارك جعلی است به جرم ارتكاب پنج فقره سرقت در فارس و فرار از دست ماموران در دست تعقیب می باشد.

سرهنگ كمالی تصریح كرد: تحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده ادامه دارد.