زمان : 15 Azar 1393 - 19:47
شناسه : 96935
بازدید : 4523
مراسم تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر اردکان مراسم تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر اردکان

آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر اردکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در این آیین که بمناسبت روز جهانی داوطلبان در محل سالن شهید حنیف فرمانداری شهرستان برگزار شد معاون فرماندار اردکان در سخنانی با اشاره به سرشت اجتماعی بودن انسان؛ از جوانمردانی یاد کرد که در ایام قدیم تحت عنوان عیاران در کمک کردن و یاری رساندن به افراد تهیدست و نیازمند پیشگام بودند.

حسن شاکر ضمن برشمردن برخی مشغله های زندگی امروزی؛ خاطر نشان کرد این مشغله ها موجب شده کمتر به فکر انسانهای دیگر و پیرامون خود باشیم. 

ایشان همین امر را دلیل و گواهی بر اهمیت و ارزش والای کار داوطلبان هلال احمر دانست و خدمات داوطلبی آنها را لایق ستایش و تقدیر عنوان کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان نیز در سخنانی تعمیم فرهنگ کار داوطلبی را ضرورت جامعه امروز دانست.

جواد کمال آبادی با اشاره به ویژگی های کار داوطلبی و اهمیت نهادینه شدن فرهنگ خدمات داوطلبانه ابراز امیدواری کرد انسانها کمی از پرداختن به خود فاصله بگیرند و اندکی از وقت خود را صرف دیگر انسانها بویژه افراد نیازمند نمایند.
در ادامه ی این مراسم؛ با حضور دکتر تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از خدمات داوطلبانه ی  20 داوطلب برتر هلال احمر شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
در حاشیه این برنامه همچنین از سی سال خدمت آقای رضا ولایتی از پرسنل اداری و امدادی هلال احمر اردکان با اهدای حلقه گل، لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد. وی با پوشیدن لباس داوطلبی؛ آمادگی خود را برای ادامه همکاری با جمعیت هلال احمر اعلام داشت.
گفتنی است رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اجرایی هلال احمر اردکان از میهمانان حاضر در این مراسم بودند.