زمان : 04 Mehr 1393 - 18:42
شناسه : 93972
بازدید : 4129
کشور ایران به عنوان یک ابزار تعیین کننده در کل دنیاست کشور ایران به عنوان یک ابزار تعیین کننده در کل دنیاست
فرماندار شهرستان خاتم در همایش مشترک نیروهای نظامی و انتظامی امنیت و آرامش شهرستان را مرهون زحمات این دو نیرو دانست و از کشور ایران به عنوان یک ابزار تعیین کننده در کل دنیا یاد کرد.
به گزارش يزد فردا، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس همایش مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور فرماندار در بیت الزهرای ناحیه خاتم برگزار شد.

مهندس زاده رحمانی در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به جنایات گرو های تکفیری داعش و مشکلات برخی از کشور ها اشاره کرد و گفت: زمانی به قداست و ارزش دفاع پی می بریم که امنیت و آرامش کشور خودمان را با برخی از این کشور ها مقایسه کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت به عنوان یکی از نیازهای بشری است  به قدرت بازدارندگی و توان دفاعی ایران اشاره کرد و گفت: امروز کشور ما به جایی رسیده است که با قدرت خود به عنوان یک ابزار تعیین کننده و مهم در کل دنیا مطرح است.

فرماندار شهرستان خاتم در ادامه به ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان و شهدا  در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه  و شهرستان خاتم نیز مرهون خون شهدا، زحمات و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی است.

گفتنی است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ، فرماندهی انتظامی شهرستان ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خاتم، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بودند .