زمان : 31 Mordad 1393 - 18:33
شناسه : 92493
بازدید : 4158
بازدید فرماندار مهریز از نمایش" آ" به مناسبت هفته دولت بازدید فرماندار مهریز از نمایش" آ"

به مناسبت هفته دولت سید محمد رستگاری فرماندار مهریز به همراه  محمد زارع  معاون فرماندار و سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در روز چهارشنبه مورخ 93/5/29 از نمایش در حال تمرین" آ"  بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري مهريزبه نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز،  هنرمندان تئاتر مهریز مدتی است در حال تمرین تئاتر"آ"  جهت  حضور در بیست و چهارمین  جشنواره تئاتر استانی یزد می باشند.

فرماندار مهریز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش هنرمندان مهریزی  برای انان آروزی موفقیت نمود و اظهار امیدواری کرد این تئاتر زیبا بتواند در جشنواره  موفق شود.

کارگردانی این نمایش را گروه نمایش برعهده داشته و و مسلم زارع بیدکی، محمد حسن کشاورز ، محمد نعمتی، محمد مهدی قادری و ابوالفضل میروکیلی در آن نقش آفرینی می کنند

گفتنی است: : چهار نمایش نامه به نام های "زنی برای همیشه" به نویسندگی چیستا یثربی و کارگردانی مسلم زارع ، "اصلا توآدم هستی" به نویسندگی و کارگردانی ناصر ابویی، " آ "به نویسندگی حامد مربوط صادق و کارگردانی گروه نمایش و "دو مرد یک نیمکت" به نویسندگی چیستا یثربی و کارگردانی محمد حسن ابویی به جشنواره تئاتر استانی فرستاده شده ان که از این میان نمایشنامه"آ" در حال تمرین می باشد.http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_62736.jpeg

 


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.