زمان : 29 Mordad 1393 - 18:33
شناسه : 92437
بازدید : 3045
به مناسبت هفته دولت فرماندار اشكذر از يكي از محرومترين روستاهاي شهرستان بازديد كرد به مناسبت هفته دولت فرماندار اشكذر از يكي از محرومترين روستاهاي شهرستان بازديد كرد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، به مناسبت هفته دولت فرماندار و جمعي از مديران اين شهرستان با حضور در جمع مردم روستاي ارزانك به عنوان يكي از محرومترين روستاهاي شهرستان  از نزديك در جريان مسائل و مشكلات اين روستا قرار گرفتند.

"محمدعلي شاه حسيني " در جمع اهالي اين روستا با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت اظهار داشت: تقارن هفته دولت با اولین سال فعاليت دولت تدبیر و امید فرصت مناسبي است تا خدمات و دستاوردهاي ارزنده يكساله دولت را براي مردم عزيز كه صاحبان اصلي انقلاب هستند تشريح و تبيين نمائيم

وي تاكيد كرد : برنامه هاي بزرگداشت هفته دولت با شعار راهبردی آرامش و امید مي تواند موجب شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه گردد.

فرماندار اشكذر تاكيد كرد : الحمدلله در سايه برنامه ريزي و تلاش دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته آرامش خوبي در فضاي سياسي و اقتصادي كشور حاكم شده است و هفته دولت در حقيقت فرصت خوبي برای انعکاس مطلوب و صادقانه خدمات دولت مي باشد.

اين مقام مسئول خطاب به مديران شهرستان اظهار داشت: رمز موفقيت شما در برابر بعضي از ناملايمات و نامهرباني ها دركارها، خدمت بيشتر و صادقانه به مردم و سعه صدر بوده و انتظار ميرود در اين مسير خطير كليه ادارات شهرستان با برنامه ريزي و برنامه محوري در راستاي تحقق اهداف و برنامه هاي دولت تدبير و اميد  نقش آفريني كنند.

در ادامه اين بازديد اهالي روستا به بيان مشكلات اين روستا پرداختند كه  جاده سازي، انتقال گاز، تامين آب آشاميدني و اصلاح مسير آب قنات روستا از مهمترين درخواست هاي آنان بود.

لازم به ذكر است روساي ادارات آبفار، برق، راه و شهرسازي و بنياد مسكن پاسخگوي مطالبات و درخواست هاي مردمي اين روستا بودند.