زمان : 26 Mordad 1393 - 08:08
شناسه : 92235
بازدید : 2767
 برگزاري اولين جلسه شوراي بسيج ورزشكاران استان برگزاري اولين جلسه شوراي بسيج ورزشكاران استان اولين جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران استان يزد برگزار شد.

اين جلسه با حضور مسعود شريعتي مديركل ورزش و جوانان استان يزد، هدايت شرف الديني معاونت فرهنگي و امور جوانان اين اداره كل ، سرهنگ علي محمد عطاري رئيس سازمان بسيج ورزشكاران استان ، احمد عشقان ملك مديرعامل باشگاه گلساپوش يزد ، حميدرضا فلاح نژاد رئيس هيئت پزشكي ورزشي، رضا نارگاني مسئول روابط عمومي و آزاده دهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان ، شهین اسلامی ، ناصر آبیاری،علی محمد قادریان و امید مرشدی دیگر اعضاء این شورا برگزار شد.

مديركل ورزش و جوانان استان يزد در اين نشست گفت: بهره گیری از ظرفیت بسیج به عنوان یک نهاد برخواسته از بطن مردم ، مستلزم برنامه محوری،ارایه خروجی کار و عملیاتی سازی برنامه های برخواسته از راهبردهای مدبرانه است.

مسعود شريعتي افزود: باید طرح موضوعات مختلف در شورا، راهبرد اجرایی به دنبال داشته باشد، تا زمینه رشد و بالندگی جامعه ورزش و جوانان را فراهم کند.

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران استان هم در اين نشست گفت: اجراي تدابير مقام معظم رهبري و سرعت بخشيدن به روند اسلامي تر شدن جامعه ورزش  استان و پيشبرد اهداف ماموريت هاي بسيج ورزشكاران با همفكري نظام مند صاحب نظران متعهد و دلسوط ورزشي در استان از مهم ترين اهداف در تشكيل اين شورا است.

علي محمد عطاري اضافه كرد: در سال جاری بسیج ورزشکاران يزد به دنبال اين است با همکاری ورزشکاران بسیجی برنامه‌های بسیار مفید و جذابي داشته است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان هم در این نشست گفت : اگر بتوانیم با ایجاد زیرساخت ها و فراهم سازی شرایط زمینه گرایش جامعه جوان و سایر اقشار جامعه به ورزش را ایجاد کنیم می توان گفت جامعه ما در مسیر خود دچار انحراف و لغزش نخواهد شد چرا که وقتی همه اقشار جامعه لذت ورزش را می چشند دیگر حاضر به از دست دادن این لذت نخواهند شد.

حمیدرضا فلاح نژاد بیان کرد: یکی از ارکان اصلی حضور جوانان در عرصه ورزش خانواده است در واقع در این محیط است که باید جوان به ورزش کردن تشویق شود و پس از آن محیط های دیگری همچون مدرسه و دانشگاه هستند که می توانند در این زمینه به خانواده ها کمک کنند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در افزایش سلامت جسمانی در جامعه، بیان کرد: یکی از ابعاد مورد توجه جوامع به ورزش مسائل روحی و روانی است و توسعه ورزش و ایجاد فرهنگ سلامت با ورزش می تواند علاوه بر ریشه کن ساختن بسیاری از بیماری ها موجب از بین رفتن بسیاری از آفت ها و آسیب های اجتماعی شود.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.