زمان : 26 Dey 1384 - 03:52
شناسه : 921
بازدید : 2227
جلسه توديع و معارفه فرماندار بافق برگزار شد جلسه توديع و معارفه فرماندار بافق برگزار شد

جلسه توديع و معارفه فرماندار بافق برگزار شد

به گزارش خبرنگار يزدفردا  امام جمعه بافق در مراسم توديع و معارفه فرماندار بافق ضمن تقدير و تشكر از شريعتي فرماندار سابق بافق ، اظهارداشت: بهترين درس در دوراني كه مسئوليتي به دوش يك نفر است، خدمت كردن به قشر مستضعف جامعه است و آنچه كه ارزش دارد، اين است كه انسان وقتي مسئوليتي را واگذار مي كند، مردم دعاگوي او باشند و اميدواريم فرماندار جديد اينگونه باشد.

استاندار يزد نيز در اين مراسم با بيان اينكه نگاه به مراسم توديع و معارفه مي‌تواند متفاوت باشد، گفت: يك نگاه مي‌تواند  اين باشد كه كي آمد  و كي رفت و مباحث حاشيه اي  و گله مندي در آن باشد  كه بسياري از توديع‌ها و معارفه ها اين چنين است.

عاصي افزود: يك نگاه ديگر مي‌توان داشت  و  آن اينكه در اين دنيا خداوند  با روش‌هاي مختلف خواسته چابك و سبك بال بمانيم كه يكي از آنها در معرض مهاجرت  قرار دادن آدم‌ها است.

وي اضافه كرد: آن‌روز كه بافق تمام ذخيره‌اش خرما بود و برگ‌هاي درختان خرما باد بزن و جارو و حصير مي‌شد، قصبه طيبه نام داشت و آن‌را دارالشجاعه خوانده‌اند.

وي تصريح كرد: دغدغه‌ها، تلاش‌ها و كسب اعتبارها ما را به قصبه طيبه نزديك مي‌كندكه البته منظور از قصبه طيبه شهري بزرگ، توانمند و به روز با بهترين پيشرفت و تكنولوژي است، اما با دل‌هاي باصفا و معنوي كه دل امام زمان را با خود همراه داشته باشند.

وي اظهار با اظهار اميدواري از اينكه به زودي ريشه كني بيكاري و اعتياد در بافق جشن گرفته شود، گفت: اينها آرزوهاي دور از ذهن و دسترس نيست.

استاندار يزد ادامه داد: بگذاريم همه نيروها در جهت سازندگي بافق به كار گرفته شود و فرصت را به هدر ندهيم.

وي با بيان اينكه اكنون نظام ما بيش از هر زمان ديگر به وحدت و همدلي قشرهاي مختلف جامعه نياز دارد، گفت: ما گاهي اخلاق بيگانه را كه خارج از مذهب و منطقمان است به خوبي تحمل مي‌كنيم، ‌اما يكديگر را تحمل نمي‌كنيم و با ذره بين موضوع كوچكي را بزرگ مي‌كنيم.

وي با اشاره به اينكه فرمانداران قبلي و جديد بافق طي چند روز گذشته بهترين نوع تعامل بين دو مومن را به منصه ظهور رساندند، از مردم بافق خواست با حفظ وحدت و تلاش بيشتر در جهت پيشرفت و توسعه شهر خود گام بردارند.

در ادامه مراسم شريعتي فرماندار سابق بافق به بيان گزارشي از عملكرد خود از مهرماه 79 تا ديماه 84 ارائه داد.

يزدفردا           زوابط عمومي استانداري يزد