زمان : 04 Mordad 1393 - 14:34
شناسه : 91436
بازدید : 2756
فرماندار يزد از حضور باشكوه مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس تقدير كرد فرماندار يزد از حضور باشكوه مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس تقدير كرد محمود شاكري شمسي در پيامي از حضور باشكوه و گسترده مردم روزه دار و شريف دارالعباده يزد در راهپيمايي روز جهاني قدس تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد ، محمود شاكري شمسي در اين پيام آورده است خلق حماسه حضور پرشور و گسترده مردم يزد اعم از اقشار و گروه هاي مختلف ، تشيع و تسنن، اقليت هاي مذهبي  و حتي مهاجرين خارجي در مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس كه روز گذشته برگزار گرديد يك بار ديگر نشان از وحدت ، اتحاد و اعلان حمايت همه جانبه از آرمان هاي فلسطين و قدس شريف بود.

درود و سلام خداوند بر چنين مردم وظيفه شناس و سپاس بيكران به درگاه لايزال خداوندي از اين همه نعمت حضور.

راهپيمايي روز قدس ضمن تجديد بيعت مردم هميشه در صحنه با آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) ، برگ زرين ديگري بر دفتر افتخارات اين استان بود.

حضور حماسي مردم آزاد انديش دنيا اين پيام را به دنبال داشت كه جنايتكاران جنگي و سفاكان رژيم صهيونيستي مي بايست پاسخگوي اعمال وحشيانه خود باشند و سكوت مدعيان حقوق بشر در برابر كشتار فرزندان بي دفاع فلسطيني ، شرمندگي بزرگ تاريخي را براي آن ها به همراه خواهد داشت و بدانند كه سرانجام ظلم و چپاول ، سرنگوني و شكست است.

اينجانب در پايان ضمن تقدير و تشكر از حضور باشكوه و حماسي اقشار مختلف مردم دارالعباده و ولايتمدار يزد در راهپيمايي روز جهاني قدس از درگاه خداوند متعال ، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و پيروزي مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين را در مقابل رژيم صهيونيستي جنايتكار مسئلت دارم.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.