زمان : 15 Tir 1393 - 23:58
شناسه : 90712
بازدید : 4487
نماینده مردم اردکان:استيضاح وزير علوم سياسي است . نماینده مردم اردکان:استيضاح وزير علوم سياسي است

محمدرضا تابش،نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا درباره استيضاح وزير علوم و نقش فراکسيون رهروان ولايت در لغو اين استيضاح گفت:ما با فراکسيون رهروان ولايت و آقاي لاريجاني تعامل و همراهي کرديم تا رييس مجلس بتواند با قدرت و قوت کارش را انجام دهد .
وي افزود:ازآنجايي که آقاي فرجي دانا اهل قم هستند و با آقاي لاريجاني هم دوره و هم کلاس بوده است ، آقايان لاريجاني ها از خانواده آقاي فرجي دانا شناخت کافي دارند بنابراين تصور بنده اين است که از نظر تدين و طبع اعتدالي ايشان را تاييد مي کنند لذا اگر نظر آقاي لاريجاني اين است بايد صراحتا اعلام کنند.
نماينده مردم اردکان اظهار داشت:انتظار و توقع ما اين است که آقاي لاريجاني به عنوان رييس يک فراکسيون اگر نقدي هم به عملکرد وزير علوم وارد است در ملاقاتي که با ايشان داشته و خواهد داشت اين موارد را مطرح کند و خواهان اصلاح آن شود چراکه در اين شرايط حساس نبايد کار به استيضاح کشيده شود.

وي افزود:در شرايط سخت امروز مردم به دولت و نظام اميد بسته اند بنابراين ما بايد مسائل را عاقلانه پيش ببريم .از فراکسيون رهروان ولايت هم انتظار داريم اگر مخالف استيضاح هستند با صراحت اعلام کنند.
اين نماينده مجلس تاکيد کرد:استيضاح وزير علوم سياسي است زيرا ازآنجايي که مي خواهند يک ضرب شستي به دولت نشان دهند وزير علوم را مناسب ترين گزينه براي استيضاح مي دانند هرچند که من فکر مي کنم حتي اگر آقاي فرجي دانا استيضاح شود استيضاح راي نخواهد آورد .
وي گفت:وزارت علوم بايد قاطعانه به کار خود ادامه دهد و هرمدرک و سندي که برناروايي ها و کجي هايي که اتفاق افتاده را رو کند و افکار عمومي را در جريان قرار دهد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان