زمان : 26 Khordad 1393 - 16:52
شناسه : 89373
بازدید : 18002
برگزاری دوره آموزشی ویژه بهورزان شهرستان بهاباد رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بهاباد عنوان کرد: برگزاری دوره آموزشی ویژه بهورزان شهرستان بهاباد

دکتر هادی زارع اعلام کرد: نظر به اهمیت بالای آموزش و ترویج به منظور تحقق اهداف دامپزشکی در سطح استان و بهبود کیفی و کمی صنعت دام در کشور، دوره های آموزشی مستمر در این زمینه برگزار می گردد

دکتر هادی زارع اعلام کرد: نظر به اهمیت بالای آموزش و ترویج به منظور تحقق اهداف دامپزشکی در سطح استان و بهبود کیفی و کمی صنعت دام در کشور، دوره های آموزشی مستمر در این زمینه برگزار می گردد. در تداوم این روند، دوره آموزشی برای 30 نفر از بهورزان با همکاری مرکز بهداشت این شهرستان تشکیل شد.

وی در خصوص محتوای این دوره آموزشی اظهار داشت: در این دوره یک روزه در خصوص راهکارهای مقابله با بیماری های مشترک تب مالت و هاری مطالب مفیدی ارائه شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند و با کمک بهورزان و نقش ارزشمند آنها در امر اطلاع رسانی به تولید کنندگان، بتوانیم کمک شایان توجهی به افزایش اطلاعات دامداران و رفع مشکلات آنها در جهت توسعه صنعت دامداری و تأمین بهداشت و امنیت غذایی بنماییم.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان