زمان : 26 Khordad 1393 - 17:01
شناسه : 89366
بازدید : 5663
افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی در کارخانه الکترود استان یزد افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی در کارخانه الکترود استان یزد

به منظور آموزش شاغلان در صنایع همگام با فناوری روز جهانی در استان ، مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه ای در کارخانه الکترود استان یزد با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و مدیر عامل کارخانه الکترود استان افتتاح و راه اندازی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد  این مرکز با هدف ارتقای سطح مهارت کارگران با توجه به رویکرد سیاستهای اقتصادی کشور مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان راه اندازی شد .

گفتنی است : مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این مراسم صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران را از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشی ضمن کار دانست .

کارگر در ادامه اظهار کرد : در مرکز جوار بین کارگاهی کارخانه الکترود ف شناساندن آن همراه با توانمندسازی نیروی کار ، به روز شدن نیروها ، آموزش تکنیک های مورد نیاز با ارائه مجوز و گواهینامه معتبر انجام می شود .
وی عنوان کرد : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برای آموزش صحیح نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران آمادگی توسعه آموزش های مهارتی در صنایع و صنوف سراسر استان را دارد .

مدیر عامل کارخانه الکترود نیز در این نشست با تأکید بر همکاري براي تأسيس مراکز جوار ديگر از اجراي آموزش هاي مهارتي استقبال کرد

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان