با کسب پیراهن های طلایی و کوهستان
پیشگامان،قهرمان تور دوچرخه سواری اندونزی شد
تیم دوچرخه سواری پیشگامان قهرمان تور بین المللی سینگ کاراک اندونزی شد.
بدین ترتیب در مجموع تیمی تیم پیشگامان با 25 دقیقه اختلاف از تیم دوم و 55 دقیقه اختلاف از تیم سوم در جایگاه نخست قرار گرفت.پس از پیشگامان تیمهای شهرداری تبریز و سون الون فیلیپین،دوم و سوم شدند.
همچنین در مجموع انفرادی،امیر زرگری از پیشگامان با کسب پیراهن طلایی به مقام اول رسید و رحیم امامی و رامین مهربانی دیگر رکابزنان تیم پیشگامان دوم و سوم شدند.
در مجموع کوهستان،رامین مهربانی با کسب پیراهن کوهستان عنوان سلطان کوهستان را از آن خود کرد و در جایگاه نخست قرار گرفت و امیر زرگری به مقام سوم رسید. در مجموع امتیازی نیز،آروین گودرزی به مقام دوم رسید.
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید