زمان : 23 Khordad 1393 - 15:19
شناسه : 89195
بازدید : 3052
تفاهمنامه بین شهرداری اردکان و پایتخت اردکان در راه توسعه تفاهمنامه بین شهرداری اردکان و پایتخت

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردکان صبح چهارشنبه مورخ 21 خرداد مروتی شهردار و مهندس شهرام گل و محمد جواد شاکر از اعضای محترم شورای شهر و همچنین جناب آقای عادل زاده مسئول واحد زیباسازی شهرداری به اتفاق دکتر ملاحسینی و مهندس ایلالی طی یک سفر کاری یک روزه به تهران،با تعدادی از مسئولان رده بالای سازمان زیباسازی شهرداری تهران و همچنین شهردار منطقه 4 تهران بزرگ ملاقات و ضمن برقراری روابط صمیمانه با آن مقامات تفاهم نامه هایی را در خصوص مسائل زیبا سازی شهری به امضا رساندند.

در ابتدای این سفر شهردار و اعضای شورا به اتفاق هیئت همراه با مهندس نیلی معاون فنی سازمان زیباسازی شهرداری تهران ملاقات و به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.

در ابتدای این ملاقات مهندس نیلی ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولان شهر اردکان به تهران به فعالیت های انجام شده در زمینه نورپردازی و زیباسازی شهر تهران اشاره کرد و با برشمردن مشکلات در پیش روی سازمان،راه اندازی نهضت پیرایش را که به برچیدن مبلمان اضافی و غیر ضروری اشاره دارد را عامل موفقیت این سازمان عنوان کرد.

سپس مهندس مروتی ضمن معرفی اجمالی شهر اردکان هدف از تشکیل این جلسه استفاده از مشاورین شهرداری تهران در خصوص مسائل زیبا سازی شهری و ایجاد تفاهم نامه ای فی ما بین اردکان و پایتخت بیان کرد که با استقبال مهندس نیلی مقرر گردید که در آینده ای نزدیک این امر هرچه زودتر محقق گردد.

مسئولین شهر در ادامه سفر خود به تهران ملاقاتی با جناب آقای دکتر علیزاده معاون برنامه ریزی توسعه سازمان زیبا سازی و همچنین مظفری معاون فرهنگی و استقبال از بهار و دکتر صادقی معاون درآمد و تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران را در برنامه کاری خود قرار دادند که در این ملاقات به مباحث زیر ساختی و استاندارد سازی زیباسازی شهری پرداخته شد که در پایان منجر ایجاد یک تفاهم نامه ای بین شهرداری اردکان و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص ارائه راه کارها و تجربه های ارزشمند سازمان به شهرداری اردکان منعقد گردید.

در ادامه این سفر ملاقاتی با شهردار نمونه منطقه  4 تهران بزرگ برنامه ریزی شده بود که در این ملاقات مهندس سهرابی به ارائه فعالیت ها و تمهیدات خوبی که در حوزه مدیریت شهری ایشان بر منطقه انجام شده اشاره ای کرد و عامل موفقیت خود رو بلند نظری در اجرای پروژه های شهری عنوان کرد و تغییر در تبلیغات محیطی را یکی از عموامل تاثیر گذار بر کار خود دانست.

مهندس سهیلی در ادامه سخنان خود محور کاری اش را بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری معماری ایرانی اسلامی دانست که با تلفیق آن با معماری مدرن تحولی در عرصه نما سازی در منطقه 4 ایجاد کرده است.


 




> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان