در پایان مرحله چهارم تور اندونزی،پیشگامان همچنان صدرنشین است
پیشگامانی ها همه مدالها را درو کردند
مدالهای طلا،نقره و برنز مرحله چهارم تور دوچرخه سواری سینگ کاراک اندونزی به رکابزنان پیشگامانی رسید.
در مجموع انفرادی امیر زرگری از پیشگامان اول شد و پیراهن طلایی را از آن خود کرد.همچنین در این مرحله رامین مهربانی نیز پیراهن کوهستان را به دست آورد.
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید