زمان : 19 Tir 1403 - 10:41
شناسه : 88963
بازدید : 4102
محمدرضا تابش:اصلاح طلبان با معتدلین و اصلاح گراها اجماع می کنند محمدرضا تابش:اصلاح طلبان با معتدلین و اصلاح گراها اجماع می کنند

اصلاح طلبان خصوصا معتدلین این طیف به توفیق دولت روحانی دلبسته اند.
محمدرضا تابش ،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا تاکید کرد:ائتلاف اصلاح طلبان با دولت روحانی در انتخابات آینده هم ادامه خواهد یافت چراکه نتیجه مثبت این ائتلاف را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مشاهده کردیم .تندروهای اصلاح طلب هم این مساله را مورد توجه قرار می دهند که وقتی صحبت از تقسیم بچه میان مادر و دایه شد مادر بچه را به دایه داد.
وی افزود:امیدواریم اصلاح طلبان در اجماع با اعتدالیون و معتدلین اصلاح گرا نیروهایی را انتخاب کنند که بتوانند مملکت را از این بن بست نجات دهند  .

نماینده مردم اردکان تاکید کرد:ما اکنون دروضعیتی نیستیم که کسی بخواهد از دولت سهم خواهی کند درواقع سهم خواهی از جانب هر طیف و گروهی مطرود است بنابراین اصلاح طلبان و طرفداران دولت با پرهیز از سهم خواهی باید به دولت کمک کنند تا بتواند در جهت تحقق شعارهایی که مورد توجه مردم قرار گرفته و همچنین کشور را از این وضعیت نجات می دهد، موفق شود.
تابش گفت:اصلاح طلبان خصوصا معتدلین این طیف به توفیق دولت آقای روحانی دلبسته اند بنابراین آنها خیلی توجهی ندارند که آیا در یک سال اخیر صدرصد نظرشان جلب شده است یا خیر .
وی تاکید کرد:تحقق شعارهای اصلاح طلبان در دولت آقای روحانی در اولویت دوم قرار دارد چراکه توفیق دولت در نجات کشور از وضعیت فعلی در اولویت است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان