زمان : 18 Khordad 1393 - 16:13
شناسه : 88953
بازدید : 3992
باید به سمت سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در حوزه صنعت پیش برویم امام جمعه مهریزدر دیدار با معاون ارزیابی طرح‌ها و اعتبارات بانک صنعت و معدن کشور : باید به سمت سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در حوزه صنعت پیش برویم

صادقي مهريز :حجت‌الاسلام علی برهان، پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون ارزیابی طرح‌ها و اعتبارات بانک صنعت و معدن کشور و فرماندار مهریز و مدیران عامل کارخانجات سنگ و کاشی پرسپولیس و فولاد محسن با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در زمینه صنعت اظهار داشت: مسلم است که شهرستان مهریز در مباحث صنعتی و اقتصادی طی سال‌های گذشته با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده و نجابت مردم مهریز نیز موجب شده تا نگاه ویژه و در خور توجهی در زمینه سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه و حمایت‌های ارزی و ریالی از سوی مسئولان وقت صورت نپذیرد.

وی بیان کرد: اما مهریز از نظر صنعت و معدن، شهرستانی بسیار غنی است و ظرفیت و استعدادهای موجود در مهریز، شایسته حمایت است.

برهان خاطرنشان کرد: حمایت همه‌جانبه دولت از صنعت و سرمایه‌گذاری، معیشت و اشتغال مردم را دچار دگرگونی می‌کند و می‌تواند استعدادهای این منطقه را از بالقوه به بالفعل درآورد.

امام جمعه مهریز عنوان کرد: باید در زمینه‌های مختلف صنعتی و خدماتی، با توجه به محدودیت‌های اعتباری ایجاد شده و وجود تحریم‌های مختلف علیه کشور، بخش خصوصی را به میدان آورده و از نیروی آنها برای پیشبرد اهداف تعیین شده استفاده کنیم که البته این مهم در سایه حمایت از صنعت، صنعتگر و سرمایه‌گذار محقق می‌شود.

برهان همچنین بیان کرد: بر این اساس باید به سمت سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و احداث واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و در حقیقت حمایت پایدار از بخش خصوصی و جلب اعتماد آنها در این شهرستان باشیم.

وی از حمایت بیش از پیش خود در زمینه سرمایه‌گذاری در این شهرستان و رونق اقتصادی و صنعتی مهریز خبر داد.

معاون ارزیابی طرح‌ها و اعتبارات بانک صنعت و معدن کشور نیز در این دیدار با اشاره به اهداف بانک صنعت و معدن در زمینه صنعت بیان کرد: تامین منابع مالی طرح‌ها و واحد‌های تولیدی و خدماتی از طریق اعطای تسهیلات، سرمایه‌گذاری و مشارکت حقوقی و اعطای تسهیلات و کمک به کارآفرینان و ایجاد خط اعتباری برای حمایت از صنایع کوچک از مهم‌ترین رسالت این بانک است.

اصغر پاک‌طینت افزود: این بانک در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی در زمینه هزینه کردن تسهیلات در امر تولید نظارت کامل و مستمر دارد و تاکنون مسائل حاشیه‌ای که در زمینه مالی بوده از بانک صنعت و معدن نبوده است و این بانک با صلابت و اقتدار در زمینه‌های صنعتی و اقتصادی برای رشد و بالندگی و سرافرازی کشور تلاش می‌کند.

وی از مجتمع فولاد محسن و کاشی پرسپولیس دو شرکت بزرگ شهرستان مهریز به نیکی یاد کرد و گفت: دادن تسهیلات برای احداث فاضلاب مهریز و طرح توسعه مجتمع کاشی و سنگ پرسپولیس و احداث کارخانه فولاد مهریز از مهم‌ترین مشارکت‌های این بانک با صنعتگران شهرستان مهریز است و امیدواریم بتوانیم حضور بیشتری در این شهرستان در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی دیگر داشته باشیم.

سید محمد رستگاری، فرماندار مهریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه مسئولان بانک صنعت و معدن کشور به صنعتگران مهریز اظهار داشت: بانک صنعت و معدن با توجه به توانایی‌هایی که از خود نشان داده، قادر است با استفاده از امکانات و منابع خود به پیشرفت و توسعه صنایع شهرستان مهریز کمک کنند و با توجه به ظرفیت‌هایی که این شهرستان دارد، امیدواریم با همیاری بانک صنعت و معدن در این منطقه ضمن شکوفایی این استعدادها، زمینه پیشرفت هر چه بیشترصنعت مهریز فراهم شود.

محسن رمضانی‌زاده، مدیرعامل مجتمع فولاد محسن نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش کارها و پیشرفت‌های انجام شده در زمینه احداث کارخانه فولاد بیان کرد: من خودم را یک مهریزی می‌دانم و افتخار می‌کنم که در این شهرستان سرمایه‌گذاری کرده‌ام.

وی افزود: مردمان این شهرستان در عین نجابت در تلاش و سختکوشی زبانزد خاص و عام هستند و امیدوارم با همت مسئولان بتوانم آنگونه که لازم است، در خدمت مردم دارالولایه مهریز باشم.

در ادامه اصغر پاك طينت و ابوالقاسم رمضاني زاده بهمراه حجت السلام برهان از محل احداث حوزه علميه مهريز بازديد كردند

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان