زمان : 18 Khordad 1393 - 03:45
شناسه : 88907
بازدید : 4517
گزارش تصویری :تلاشی جهادی در نیمه شب /پروژه زیرگذر ابوذر یزد یزدفردا گزارش تصویری :تلاشی جهادی در نیمه شب /پروژه زیرگذر ابوذر یزد

یزدفردا :تلاش پیمانکاران شرکت گاز در نیمه شب برای اتمام کار انتقال تاسیسات پروژه زیرگذر ابوذر یزد ستودنی بود.

پروژه زیرگذر ابوذر یزد یکی از پروژه های در دست اجرای شهرداری یزد است که در یکی از نقاط پر تردد شهر  یزد در حال اجراست و به دلیل قرار گرفتن این تقاطع در مسیر ورودی شهر یزد از استان های جنوبی  کشور ،آن را تبدیل به یک پروژه ملی نموده  است و به جز یزدی ها ،هموطنان جنوبی هم چشم انتظار بهره برداری از این پروژه و کم شدن حجم ترافیک ورودی شهر یزد هستند .

چندی پیش گزارشی از فعالیت پیمانکاران این پروژه را در یزدفردا منتشر نمودیم  و بر آن شدیم تا  گزارشی ویژه از فعالیت شبانه پیمانکاران این پروژه  را منتشر نماییم  .

ساعات پایانی دیشب با قطع گاز قسمتی از محدوده همجوار این پروژه، کار اتصال شبکه جدید و انتقال کامل تاسیسات گاز این پروژه در حال انجام بود و مهندس عظیمی زاده شهردار یزد به اتفاق حجت الاسلام عباس زارع و سید محمد رضا مدرسی دو عضو فعال شورای اسلامی شهر یزد و عضو کمیسیون عمرانی این شورا در محل حاضر و از نزدیک روند اجرای پروژه را بررسی نمودند .

شهردار یزد در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار یزدفردا ضمن تشکر از صبوری همشهریان استفاده کننده از مسیر مورد اشاره اظهار داشت :مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی در شهر یزد به همراهی و تلاش  شرکت های آب، برق ، گاز و مخابرات ارتباط مستقیم دارد و هر چه این شرکت ها در انتقال تاسیسات خودسریعتر عمل نمایند  به همان میزان  سرعت اجرای پروژه ها بالا خواهد رفت .

مهندس عظیمی زاده با تشکر از همراهی مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت های ارائه دهنده خدمات شهری افزود : ما در تمام پروژه های  در حال اجرای شهر یزد شاهد همراهی و مساعدت این شرکت ها بوده ایم و در پروژه زیرگذر ابوذر هم  شرکت گاز وظیفه سنگینی را برعهده داشت و خوشبختانه امشب مرحله پایانی شبکه اصلی شرکت گاز که در مسیر احداث زیرگذر قرار داشت درحال اجراست و امیدواریم که با پایان کار شرکت گاز شرکت های دیگر درگیر طرح نیز با وسواس بیشتری امور مربوط به خود را پیگیری کرده و انشالله تا بیست روز آینده مسیر روگذر میدان بازشود .

وی اظهار امیدواری کرد :پس از تحویل کار انتقال تاسیاسات پیمانکار اجرای پل کار خاک برداری زیر گذر را آغاز و با توجه به اجرای 80 درصد از شمع های مورد نیاز احداث پل ظرف سه ماه آینده شاهد تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن باشیم .

شهردار یزد افزود:تمام تلاش همکاران ما در شهرداری یزد این است که این پروژه در هفته دولت افتتاح و بهره برداری شود و مردم بزرگوار یزد با استفاده از این زیر گذر شاهد خدمت بی منت خدمتگذاران خود در شهرداری باشند .

شهردار یزد در ادامه از پیمانکاران  شرکت گاز در پروژه ابوذر قدردانی نمود و تلاش آنها در آن ساعت از شب را نمونه ای از هزاران نمونه تلاش جهادی متخصصین و کارگران این مرز و بوم دانست و افزود: ایران با تلاش ایرانیان متعهد ساخته خواهد شد .

 




سایت خبری یزد فردا


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان