زمان : 13 Khordad 1393 - 12:22
شناسه : 88749
بازدید : 3222
پاسخگویی به مردم و کارگران وظیفه نماینده سیاسی دولت در شهرستان است(3نظر) سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق عنوان کرد: پاسخگویی به مردم و کارگران وظیفه نماینده سیاسی دولت در شهرستان است(3نظر)

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق درباره آخرین پی گیریها از وضعیت لغو واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت:از آنجایی که یکی از کلیدی ترین راهکارهایی که به نظر ما رسید تشکیل کارگروه پی گیری خواسته های شهرستان در جریان خصوصی سازی بود، مقرر شد این موضوع انجام و کارگروهی متشکل از نمایندگان استانداری،فرمانداری،امام جمعه شهرستان،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،کارگران شرکت،مدیریت شرکت سنگ آهن و شورای اسلامی شهر بافق تشکیل و موضوع پی گیری شود.

عباسی ادامه داد:این کارگروه تاکنون ۳ جلسه برای پی گیری مناسب تشکیل داده و موضوع لغو واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی به اتفاق نظر حضار تصویب گردیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق درباره جلسه دیروز این کارگروه با جوکار نماینده یزد گفت:

در این جلسه نیز ضمن تاکید بر لغو واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی مقرر شد رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و عضو کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی از طریق بیت مقام معظم رهبری و نهاد رایست جمهوری  خواسته مردم بافق را پی گیری و اطلاع رسانی نماید.

عباسی ضمن تشکر از کسانی که نمایندگان خود را برای تشکیل کارگروه معرفی کرده اند افزود:استانداری و فرمانداری بافق تاکنون نماینده ای برای حضور در این کارگروه معرفی نکرده اند.

وی افزود: علی رغم تماس امام جمعه محترم شهرستان با استاندار محترم یزد و بیان اهمیت تشکیل این کارگروه متاسفانه استاندار و فرماندار نسبت به این مهم اقدامی ننموده اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق ادامه داد:ما از استاندار و فرماندار بافق انتظار داشتیم که در این زمینه به نوعی ما را مورد ترغیب هم قرار دهندولی متاسفانه علی رغم اینکه پاسخگویی به خواسته های مردم و کارگران وظیفه اصلی نماینده سیاسی دولت در شهرستان است نه وظیفه شورا،ایشان تحت کارگروه پیشنهادی با ما همکاری نداشته اند.

عباسی از عدم حضور فرماندار بافق یا نماینده وی در جلسات کارگروه هم سخن به میان آورد و گفت:برای حضور فرماندار در نسشت دیروز با محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و کارگروه از آنجایی که تماس تلفنی با ایشان میسر نشد پیامکی در این زمینه برای وی ارسال نمودم ولی هیچ پاسخی دریافت نشد.

عباسی سخن خود را اینگونه به پایان برد که:انتظار شورا و مردم این است که آقایان مسؤل برای حل این موضوع به سمت شورا دست یاری دراز کنند نه اینکه ما به آنها التماس کنیم و جواب چند پهلو بشنویم.