زمان : 13 Khordad 1393 - 01:06
شناسه : 88716
بازدید : 3368
دکتر وحدت: مطابق استانداردهای وزارت علوم، به سمت ارتقاء به یک دانشگاه کارآفرین پیش میرویم(2  نظر) در جمع دانش آموختگان دانشگاه امام جواد اظهار داشت: دکتر وحدت: مطابق استانداردهای وزارت علوم، به سمت ارتقاء به یک دانشگاه کارآفرین پیش میرویم(2 نظر)

دکتر وحدت: مطابق با استاندارد های وزارت علوم تحقیقات و فناوری، به سمت ارتقا به یک دانشگاه کارآفرین پیش می رویم .

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی امام جواد(ع ) یزد دکتر وحدت  ریاست موسسه در ششمین جشن دانش آموختگی موسسه گفت: مطابق با استاندارد های وزارت علوم  تحقیقات و فناوری، به سمت ارتقا به یک دانشگاه کارآفرین پیش می رویم .
ریاست موسسه در این جشن ضمن خیرمقدم خدمت  اساتید ، خانواده ها و دانش آموختگان  به گوشه ای از افتخارات دانشگاه اشاره کرد .
برگزاری چهارمین آئین تجلیل از استاد پیشکسوت و نمونه استان ، سمینارهای  علمی و تخصصی همچون روز ملی ریاضیات و شبکه های  بی سیم ، میزبانی مسابقات ملی معماری ، کسب مقام اول در مسابقات رباتیک و همچنین کسب مقام نخست مسابقات ورزشی در رشته والیبال از جمله افتخارات و فعالیت های منحصر به فرد موسسه در سال تحصیلی جاری بوده است .
دکتر وحدت با اشاره به این که مطابق با استاندارد های وزارت علوم تحقیقات و فناوری به سمت ارتقا به یک دانشگاه کارآفرین در موسسه پیش می رویم  افزود: با به کارگیری هیئت امنا برجسته و استادان توانمند در حوزه آموزش عالی تلاش می کنیم تا امانتداران خوبی برای خانواده ها باشیم و دانشجویانی کارآفرین ، خلاق ،با اعتماد به نفس و آینده ساز را به جامعه تحویل دهیم .
وی با اشاره به امکانات مناسبی که در این دانشگاه برای دانشجویان فراهم گردیده است افزود : ایجاد باشگاه کارآفرینی ، عقد تفاهم نامه همکاری با قطب علمی اقتصادی ( دانشگاه اصفهان) و پارک علم وفناوری یزد و اتاق بازرگانی استان یزد از گام های موثردر راستای تعامل دانشگاه با صنعت است.
در پایان دکتر وحدت ریاست موسسه  آموزش عالی امام جواد (ع ) یزد گفت تلاش می کنیم تا با راه اندازی انجمن  دانش آموختگان  ارتباط دانشگاه با دانش آموختگان حفظ گردد تا در یک تعامل دو سویه به ارتقا بیشتر سطح کیفی دانشگاه دست یابیم.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان