زمان : 12 Khordad 1393 - 14:15
شناسه : 88686
بازدید : 4768
بندر خشک در طبس ایجاد می شود (9 نظر) نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی: بندر خشک در طبس ایجاد می شود (9 نظر) نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بندر خشک در طبس در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.

حمید رضا حجازی- به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس: محمد علی عبدالله زاده که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر طبس به دیدار سرپرست اداره کل راه آهن شرق رفته بود راه آهن را یکی از عوامل توسعه شهرستان طبس برشمرد و گفت: شایعات گذشته فشار اجتماعی زیادی ایجاد کرد ولی به مردم اطمینان داده شد که جابجایی مرکز این اداره کل امکان پذیر نیست و در دیدار با مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز مشخص شد این موضوع کاملا بی اساس است.

وی اظهار امیدواری کرد با مدیریت اقبالی این اداره کل نیز رونق بیشتری یافته و از سرپرست اداره کل راه آهن شرق خواست تا در جهت تسریع  ایجاد بندر خشک در طبس که در دستور کار مسئولان استان قرار دارد پیگیری کند.

محمد ابراهیم اقبالی سرپرست اداره کل راه آهن شرق نیز در این دیدار فعال کردن ایستگاه‌های بارگیری موجود و احداث ایستگاه‌های جدید بارگیری، تکمیل مجموعه راه آهن شرق و احداث یک انشعاب از خط ریلی به نیروگاه زغالسنگ سوز طبس را از جمله اهداف خود در این ناحیه برشمرد.

وی گفت: تمام تلاش خود را برای این اداره کل بکار خواهم گرفت تا به اهداف سازمان دست پیدا کرده و شاهد ارتقا بیشتر این ناحیه باشیم.

اقبالی ضمن اشاره به اینکه هشت سال در این مجموعه پست معاونت را داشته است گفت: از پیشنهادات و انتقادات موثر و سازنده استفاده می کنم.

وی افزود: بهترین مکان برای مدیریت، وسط ناحیه می باشد که این مکان نیز طبس است و بحث جابجایی مرکز این اداره کل نیز یک شایعه بوده و کار افرادی که منافعشان را در خطر می دیدند.

اخوان رییس شورای اسلامی شهرستان طبس نیز گفت: این شهر از نظر آب و هوایی برای ایجاد بندر خشک مناسب است.

وی طبس را یکی از شهرهای استثنایی ایران دانست که شش خروجی داشته و با شش استان هم مرز است.

اخوان وجود راه آهن شرق در این شهرستان را در تسریع ایجاد این بندر خشک موثر دانست.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان