زمان : 10 Khordad 1393 - 20:42
شناسه : 88619
بازدید : 2768
كتابخانه مركزي يزد توسط شهرداري تكميل مي شود تكميل كتابخانه مركزي يزد كتابخانه مركزي يزد توسط شهرداري تكميل مي شود باگذشت ساليان متمادي از آغاز ساخت كتابخانه مركزي يزد ، شهرداري تصميم به تكميل و بهره برداري آن را گرفته تا از طريق اعتبار تملك دارائيهاي سرمايه اي دولت وبخشي ازاعتبارات شهرداري اين كار را به سرانجام برساند .

یزدفردا :باگذشت ساليان متمادي از آغاز ساخت كتابخانه مركزي يزد ، شهرداري تصميم به تكميل و بهره برداري آن را گرفته تا از طريق اعتبار تملك دارائيهاي سرمايه اي دولت وبخشي ازاعتبارات شهرداري اين كار را به سرانجام برساند  .

شهردار يزد با اعلام اينكه مالكيت زمين كتابخانه مركزي شهرستان يزد از آن شهرداري است تأكيد نمود شهرداري نسبت به تكميل كتابخانه اقدام نمايد .

محمدرضا عظيمي زاده با انتقاد از اينكه عمليات ساخت كتابخانه 16 سال به طول انجاميده و به نظر مي رسد با اين روند سالهاي سال نيز به بهره برداري نرسد گفت : لازم است ارگاني كه توان اجراي پروژه هاي سنگين را دارد به عنوان متولي اقدام كند.

وي ادامه داد : شهرداري ساليانه برابر قانون مبالغي را براي هزينه هاي جاري كتابخانه ها در اختيار نهاد كل كتابخانه ها قرار مي دهد .

عظيمي زاده همچنين يادآور شد : شهرداري اين كتابخانه را ظرف 18 ماه پس ازتحويل كامل آن به شهرداري ، تكميل نموده و با مشاركت نهاد كتابخانه ها راه اندازي مي نمايد اما به ارگاني تحويل نخواهد داد .

شهردار يزد خاطر نشان كرد : اين كتابخانه به عنوان مدرنترين و بزرگترين كتابخانه ديجيتال استان به بهره برداري خواهد رسيد و اعتبارات آن از محل تملك دارائيهاي سرمايه اي دولت و همچنين بخشي از اعتبارات شهرداري براي تجهيز تامين مي شود .

وي همچنين گفت : شهرداري در سال 74 پس از تملك زمين ، آن را به مسكن و شهرسازي سابق تحويل مي دهد و عمليات ساخت آن آغاز مي شود ، سپس بين دستگاههاي مسكن و شهرسازي ، فرهنگ وارشاد اسلامي و ميراث فرهنگي به عنوان مجري دست به دست شده اما تا كنون نتيجه اي براي مردم در بر نداشته است .

درحال حاضر كتابخانه به شهرداري تحويل داده نشده است اما مصوبه شوراي برنامه ريزي استان در خصوص تحويل آن به شهرداري  ارسال گرديده است .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان