زمان : 10 Khordad 1393 - 20:47
شناسه : 88614
بازدید : 2843
مديرعامل از خانواده سه شهيد پاسدار دوران دفاع مقدس ديدار كرد مديرعامل از خانواده سه شهيد پاسدار دوران دفاع مقدس ديدار كرد

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در آستانه روز پاسدار با خانواده هاي شهداي پاسدار منطقه خرانق ديدار كرد

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدرضا صحتي ، مديرعامل اين شركت كه مدير دفتر روابط عمومي ، فرمانده پايگاه و نمايندگاني از بنيادشهيد وسپاه پاسداران وي را همراهي مي كردند با خانواده هاي شهيدان نفيسي ، حيدرپور و غلامي ديدار كرد.

 در اين ديدار پرفيض كه سرشار از طراوت و عطر شهيد بود .خاطراتي از والدين  هر شهيد نقل شد كه هر كدام همراه با راهنمائيها، اندرزهاو دردودلهايي بود.

 مهندس صحتي در سخناني ايمان راسخ و آرزوي توفيق شهادت در راه حق تعالي را مهمترين هدف شهدا در پاسداشت ارزشهاي انقلاب اسلامي برشمرد و گفت : احترام بسيار به پدر و مادر و كمك به انجام كارهاي روزمره خانواده ، پايبندي به فرايض ديني و اعتقادي و حمايت از ولايت فقيه عامل توفيق براي كسب مقام رفيع شهادت است.

وي افزود: شناخت و آگاهي از آرمانهاي بلند انقلاب ، ضرورتي است كه  شهداي ما از آن دفاع و خون پاكشان را نثار اين راه كردند .

پس از اين ديدارها ، مديرعامل با حضور در گلزار شهداء منطقه خرانق  با قرائت فاتحه ، به مقام شامخ شهداي دفاع مقدس اداي احترام كرد

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان