زمان : 10 Khordad 1393 - 20:56
شناسه : 88608
بازدید : 4629
آغاز طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان آغاز طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان

 طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان از 11 خرداد در یزد آغاز می شود .

به گزارش اداره ی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان یزد ، مصطفی پایدار در نشست هماهنگی اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزان آماده ورود به دبستان گفت : اجرای این طرح از 11 خرداد در شهرستان یزد آغاز می شود .

رئیس اداره ی آموزش و پرورش استثنایی افزود : نزدیک به 20 هزار دانش آموز آماده ورود به دبستان در دو مرحله در زمینه های بینایی ، شنوایی ، هوش ، سلامت عمومی ، آمادگی تحصیلی ، اختلالات جسمی و حرکتی ، اختلالات رفتاری ، توده بدنی و معاینات دهان و دندان ، مورد ارزیابی قرار می گیرند .

پایدار به استقرار 18 پایگاه سنجش در سطح استان اشاره کرد و گفت : 6 پایگاه شهر یزد از فردا آماده نوبت دهی و پاسخگویی به مراجعین خواهند بود .

وی از مدیران دبستان ها خواست تا کودکان آماده ورود به کلاس اول ابتدایی را همراه با مدارک و معرفی نامه ی تکمیل شده به یکی از پایگاههای سنجش ، راهنمایی کنند .

این مسئول با اشاره به اینکه ثبت نام رسمی و قطعی دانش آموز در پایه ی اول ابتدایی منوط به ارائه ی پرونده سنجش سلامت خواهد بود ، از والدین خواست در فرصت مقرر نسبت به سنجش سلامت فرزندان خود اقدام کنند .

پایدار افزود : شماره تلفن 7252700 واحد تشخیص و توانبخشی اداره ی آموزش و پرورش استثنایی ، برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی ادارات و مدارس در نظر گرفته شده است .

مدارک مورد نیاز و اسامی پایگاههای سنجش به شرح زیر است :

 

***

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان