زمان : 07 Khordad 1393 - 21:39
شناسه : 88526
بازدید : 2583
تصمیمات جدید کمیته مدیریت فضاهای ساختمانی دانشگاه یزد تصمیمات جدید کمیته مدیریت فضاهای ساختمانی دانشگاه یزد

دفتر طرح های عمرانی دانشگاه یزد از تشکیل جلسات کمیته مدیریت فضاهای ساختمانی این دانشگاه به منظور ساماندهی و استفاده بهینه از فضاهای ساختمانی موجود در این مجموعه خبرداد.

دبیر کمیته مدیریت فضاهای ساختمانی دانشگاه یزد  باتاکید بر محوریت طرح جامع در تصمیم گیری های این کمیته، گفت: در حال حاضر همگن‌سازی فعالیت های مستقر در یک ساختمان با توجه به استقلال دانشکده ها با هدف استفاده بهینه از فضاهای عمومی برای سرویس دهی به سایر قسمت های مرتبط در دستورکار این کمیته قرار دارد.

بهروز یکتافر افزود: در این کمیته همچنین موضوع استفاده از کلاس هایی که در یک زمان خاص برنامه‌ای ندارند و امور مربوط به استانداردسازی فضاهایی که برای ایجاد اتاق‌‌های اعضای هیات علمی مورد نیاز است، در دست پی‌گیری قرار گرفته است.

بهروز یکتافر افزود: اصلاح فضاهای موجود بر اساس طرح جامع، مطالعه و امکان‌سنجی استقرار دانشکده ادبیات در ساختمان امامت برای اعضای هیات علمی، کادر اداری و کلاس ها به عنوان طرح پایلوت و توجه به جانمایی کلی واحدهای مستقر در دانشگاه و واگذاری مسائل داخلی قسمت ها به مدیران همان قسمت از دیگر مواردی بود که در این جلسات مطرح و تصویب شد.

وی همچنین از استقرار کمیته مدیریت فضاهای ساختمانی در دفتر طرحهای عمرانی خبر داد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان