زمان : 04 Khordad 1393 - 22:57
شناسه : 88392
بازدید : 2085
عاملان سواستفاده از دختر دانشجو در فضاي مجازي دستگير شدند عاملان سواستفاده از دختر دانشجو در فضاي مجازي دستگير شدند

رييس پليس فتا استان خراسان رضوي از دستگيري دو نفر که با نقشه اي از پيش تعيين شده، قصد سواستفاده از دختر دانشجو را داشتند خبر داد.

 سرهنگ "سيد محسن عرفاني" در تشريح اين خبر گفت: در پي شكايت دختري دانشجو مبني بر اينكه در يکي از شبکه هاي اجتماعي تحت موبايل پيامي تهديد آميز دريافت کرده که در صورت عدم برآورده كردن خواسته فرد ارسال کننده پيام، تمام اطلاعات و عکس هاي خصوصي اش در فضاي مجازي و شبکه هاي اينترنتي تحت موبايل، منتشر خواهد شد.
وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به پرونده در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
"عرفاني" تصريح كرد: با پي گيري هاي فني و پليسي انجام شده دو پسر جوان كه از همكلاسي هاي شاكي بودند در اين زمينه شناسائي و با دستور قضايي متهمان دستگير و به پليس فتا منتقل شدند.
رييس پليس فتا استان خراسان رضوي خاطرنشان كرد: متهمان در تحقيقات پليسي و همچنين مواجهه با ادله فني به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند: "در فرصتي که شاکي در کلاس حضور نداشت از داخل کيفش، مموري گوشي تلفن همراه وي را از درون گوشي خارج و با سوء استفاده از تصاوير و فيلمهاي موجود بر روي مموري، اقدام به تهديد شاکي و مجبور کردن وي به اعمال مورد خواسته شان كرده اند و براي ارعاب بيشتر دختر جوان بخشي از اين تصاوير را روي شبکه اجتماعي که شاکي نيز عضو آن بوده، ارسال كرده اند.
وي بيان داشت: متهمان پس از بازجويي هاي تكميلي به همراه پرونده تشکيل شده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
سرهنگ عرفاني به شهروندان توصيه کرد: براي پيشگيري از بروز اين قبيل اتفاقات هرگز تصاوير و فيلمهاي خصوصي خود را برروي گوشي تلفن همراه، ذخيره نكنيد تا فرصت سواستفاده براي ديگران فراهم نشود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان