زمان : 04 Khordad 1393 - 13:29
شناسه : 88356
بازدید : 2060
خبر خوش برای ناظران بر بازار(مجوز مجلس برای قرارداد با بازرسان ناظر بر بازار) خبر خوش برای ناظران بر بازار(مجوز مجلس برای قرارداد با بازرسان ناظر بر بازار)

یزدفردا:نمایندگان مجلس به وزارت صنعت اجازه دادند در سقف ۳۵۰۰ نفر بازرس به صورت قرارداد کار معین برای اجرای طرح‌های نظارتی بر بازار، قرارداد منعقد کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد طرح دوفوریتی اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

وکلای ملت در جلسه علنی روز چهارشنبه هفته گذشته کلیات این طرح را به تصویب رساندند و در جلسه علنی امروز، ماده واحده این طرح را با ۱۷۹ رای موافق، ۱۷ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموعه ۲۲۵ نماینده حاضر در صحن علنی تصویب کردند.

براساس مصوبه مجلس، وزارت صنعت، معدن و تجارت (سازمان‌های استانی و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان) اجازه یافت در سقف ۳۵۰۰ نفر بازرس به صورت قرارداد کار معین از محل ردیف اعتباری ۱۷-۵۵۰۰۰۰ بودجه سال جاری جهت اجرای طرح‌های نظارتی دولت و کنترل بازار در مجموعه کشور نسبت به تمدید قراردادهای قبلی و جایگزینی آنها بدون هزینه جدید اقدام کند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان