زمان : 04 Khordad 1393 - 11:23
شناسه : 88331
بازدید : 1994
موضوع بهائي گري و وهابي گرايي  در نشست حلقه هاي صالحين توزيع برق تشريح شد موضوع بهائي گري و وهابي گرايي در نشست حلقه هاي صالحين توزيع برق تشريح شد

به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر ، نشست حلقه هاي صالحين شركت توزيع نيروي برق استان يزد با تشريح فلسفه بهائي گري و وهابي گرايي برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد غلامرضا وكلايي ، استاد دانشگاه يزد در نشست حلقه هاي صالحين گفت: بهائیت و وهابیت توطئه‌های صهيونيست برای فروپاشی افکار اسلامی است كه اين تندروی‌ها خسارات زیادی بر پیکره اسلام وارد كرده است.

وي با دعوت به بصیرت و آگاهی از جریانات انحرافی عنوان کرد: استعمار با توطئه‌های خود ، بهائیت و وهابیت را گسترش داد تا افکار اسلامی را از درون فرو بپاشد.

وكلايي فراماسونري ، شيطان پرستي ، تصوف و بهائيت و وهابيت را ازجمله افكار انحرافي با هدايت اسرائيل وصهيونيست برشمرد و گفت : احترام به اهل بیت(ع) و شركت در مجالس اين بزرگواران ، مطالعه و آگاهي بخشي به خانواده و دوستان ، براي جلوگيري از به دام افتادن در اين فرقه ها ضروري است.

وی افزود: دو وظيفه بر عهده ما مسلمانان است كه آگاه شويم و ديگران را از افكار انحرافي آگاه كنيم.

وكلايي اعجاز خبري پيامبر با دادن وعده آمدن امام زمان (عج) ، توجه به مبحث خاتميت پيامبر و نو ظهور بودن اين فرقه ها را دليل مناسبي براي رد جريان انحرافي وهابيت وبهائيت برشمرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان