زمان : 03 Khordad 1393 - 17:02
شناسه : 88268
بازدید : 3651
نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش با پیشکسوتان دبیرستان 17 شهریور نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش با پیشکسوتان دبیرستان 17 شهریور

 در این نشست صمیمی ، جمعی از مدیران و دبیران پیشکسوت و اعضای شورای دبیران دبیرستان 17 شهریور یزد نقطه نظرات خود را در مورد مسائل آموزشی و پرورشی استان با مدیر کل آموزش و پرورش در میان گذاشتند .

" آخوندزاده " از مدیران پیشکسوت این آموزشگاه به دبیران امروز توصیه کرد طوری به دانش آموزان خدمت کنید که در آینده طاقت دیدن روی دانش آموز خود را داشته باشید .

وی ، از مدیران خواست با دانش آموزان گفتگو و رفتاری مهربانانه داشته باشند .

" خیاط " از دیگر مدیران پیشکسوت این آموزشگاه نیز گفت : بازنشستگان را رها نکنید بلکه رهبری آموزشی را به آنان محول کنید تا هر پیشکسوتی هدایت چند معلم جوان را بر عهده داشته باشد تا تجربیات خود را به او انتقال دهد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ،" آیت اللهی " از دبیرانی که افزون بر55 سال سابقه تدریس دارد نیز رمز موفقیت خود را شناخت دانش آموزان دانست و افزود : دانش آموز و دبیر باید شناخت متقابلی از هم داشته باشند و دبیری موفق است که بتواند هر روز با نشاط و شادابی افزون تر در کلاس درس حاضر شود .

در ادامه ، چند تن از دبیران نقطه نظرات خود را در مورد مسائل مختلف آموزشی ، پرورشی ، رفاهی و اداری بیان کردند و مدیر کل آموزش و پرورش به سؤالات آنان پاسخ گفت .

" احمد شیرزاد " از حضور در جمع دبیران و پیشکسوتان و استفاده از نظریات ، سخنان و پیشنهادات آنان اظهار خرسندی کرد و گفت : استفاده از نظریات و پند پیشکسوتان در سرلوحه برنامه های ماست .

" میرشمسی " مدیر دبیرستان 17 شهریور نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و مدیران پیشکسوت این آموزشگاه ، مرحومان ناصر مهریزی ، طباطبائی و شیخ علی آیت اللهی گفت : این دبیرستان از سال 1341 هجری شمسی فعالیت خود را آغاز و هم اکنون 421 نفر دانش آموز در آن به تحصیل مشغولند  .

 

***

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان