زمان : 03 Khordad 1393 - 13:17
شناسه : 88241
بازدید : 2639
 پیروزی غرورآفرین رزمندگان سلحشورایران اسلامی رادرسوم خردادگرامی میدارم امام جمعه مهریز : پیروزی غرورآفرین رزمندگان سلحشورایران اسلامی رادرسوم خردادگرامی میدارم

صادقي خبرنگار : حجت الاسلام والمسلمین “علی برهان” گفت : فتح خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی، از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد : حضرت امام خمینی(ره) در این رابطه تصریح داشتند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.» و به هر حال ملت ایران از این میدان، پیروزمندانه خارج شد و
هر ملتی در طول تاریخ خود گردنه‌های متعددی پیش روی دارد.

امام جمعه مهریز گفت : سخت‌ترین این گردنه‌ها و در عین حال ماندگارترین آنها دفاع از استقلال،‌تمامیت، شرف و بویژه اندیشه‌ها و باورهای ملتها است و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و برچیده شده نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی که با خواسته استثمارگران دنیای نوین در تضاد بود، ارزشهای جدیدی فراسوی ملت کهن و بافرهنگ ایران قرارداد.

برهان اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر با بازگشت بیش از پیش به فرهنگ اسلامی و ملی خویش به مقابله با همه تهاجمات برخاست و  در این بین حمله ارتش تا بن دندان مسلح صدام که با حمایت دنیای استکباری غرب به وقوع پیوست، بارزترین این تهاجمات بود.

وی گفت: این جنگ که در داخل کشور به «دفاع مقدس ۸ ساله» مشهور شد، برگ زرینی بر پرونده افتخارات مردم این سرزمین افزود و ایران و ایرانی توانست از این گردنه پر پیچ و خم تاریخ معاصر خود، سرافراز عبور کند.

برهان گفت: اینجانب پیروزی غرورآفرین رزمندگان سلحشورایران اسلامی رادرسوم خردادگرامی میدارم وامیدوارم پرچم پرافتخاراسلام درجهان ازجمله درکشورسوریه باپیروزی کامل مردم مقاوم این سرزمین به اهتزازدرآید و جا دارد مسلمانان جهان به پشتیبانی ازسوریه برای تودهنی زدن به آمریکاواسرائیل ازهمه امکانات حتی مسائل مالی دراین زمان حساس بشتابند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان