زمان : 03 Khordad 1393 - 13:18
شناسه : 88240
بازدید : 3262
 آقای روحانی شما از خط مشی امام (ره) فاصله گرفته اید. امام جمعه مهريز آقای روحانی شما از خط مشی امام (ره) فاصله گرفته اید. آقای روحانی ، جان کری و اوباما اهل فساد و فحشاء و منکرات هستند و شراب می خورند و اول ظالم عالم و در قتل مردم مظلوم عراق ٰ فلسطین و حتی سوریه نقش دارند آن وقت چرا شما شعار برد برد می دهید؟
 حجت الاسلام والمسلمین ” علی برهان ” در خطبه های نمازجمعه امروز این شهرستان خطاب به روحانی رییس جمهوری گفت: آقای روحانی شما از خط مشی امام (ره) فاصله گرفته اید.
وی اظهار داشت: آقای روحانی شما از خط مشی حضرت امام خمینی (ره) فاصله گرفته ای و شما دست از این شعار گمراه کنند برد برد بردارید.
امام جمعه مهریز در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهر با انتقاد از عملکرد رییس جمهوری در مذاکرات هسته ای افزود: شعار برد برد یک شعار انحرافی و مخالف خط نورانی امام راحل (ره) است.
وی خاطر نشان کرد: از سایت ها و رونامه های کشوری و محلی می خواهم تا این مسائل را که در خطبه های نماز جمعه مهریز مطرح می شود منعکس کنند و نه مثل صدا و سیمای یزد و برخی روزنامه ها که این حرف ها را سانسور می کنند .
امام جمعه گفت: این که رییس جمهوری ما به تازگی به چین رفته و در آنجا گفته که ما در باب مذاکرات عجله ای نداریم و یک امتیاز به بلوک شرق داده یک جمله تکراری است .
برهان اظهار داشت: این شعار حقیقی مردم ماست و شعار حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که تا قیام قیامت با کفر جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی مقاومت می کنیم تا به پیروزی برسیم .
وی گفت: آقای روحانی ، جان کری و اوباما اهل فساد و فحشاء و منکرات هستند و شراب می خورند و اول ظالم عالم و در قتل مردم مظلوم عراق ٰ فلسطین و حتی سوریه نقش دارند آن وقت چرا شما شعار برد برد می دهید؟
امام جمعه مهریز اظهار داشت: این شعار واقعا خجالت دارد و این با خط مشی امام خمینی (ره) به دور است و این از اهداف نظام و اسلامی خیلی فاصله دارد .
برهان گفت: در این خصوص مطالب خیلی زیاد است که در هفته آینده در خطبه ها به تفصل آنها را برای مردم بیان می کنم .
وی همچنین در ادامه با اشاره به این جمله حضرت امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: رزمندگان اسلام با سلاح ایمان و تکیه بر دین بر دشمنان پیروز شدند .

وی خاطر نشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس سپاهیان جانبرکف ما بارها با همین ایمان و سلاح کوبنده بر توطئه های دشمنان و قدرت های شیطانی پیروز شدند و اتکای خود را به اسلام و قرآن نشان دادند .
امام جمعه مهریز گفت: در میان عملیات های مختلفی که در طول دفاع مقدس توسط رزمندگان جانبرکف اسلام انجام گرفت فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس آن قدر با عظمت و با اهمیت است که باید آن را جنگ احد نام نهاد .
برهان اظهار داشت: ملت ایران بارها مقاومت و ایثار خود را در برابر دشمنان نشان داده و الان هم با قدرت و قاطعیت به آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها اعلام می کنیم که تا پای جان در خدمت کشور و نظام و ارزش ها هستیم .
وی گفت: همه لحظات دوران دفاع مقدس مدرسه ایمان ٰ ایثار و جانفشانی است و باید این عظمت و شوکت حفظ شود و به نسل های آینده منتقل گردد که عزت ما در گرو ایمان و عمل به ارزش ها می باشد .

برهان از مردم و جوانان خواست تا در خصوص فتح بزرگ خرمشهر مطالعه کنند و مسائل و زوایای مختلف این عملیات و فتح بزرگ و سرنوشت ساز را به دفت بررسی کنند .
  امام جمعه مهریز همچنین از روحانیون و مبلغان دینی تقاضا کرد تا از فرصت منابر و تریبون هایی که در اختیار دارند به درستی برای راهنمایی و ارشاد مردم و بخصوص در رابطه با فتح خرمشهر و دفاع مقدس بنحو شایسته استفاده کنند .
برهان به مسلئل جهان اسلام و بخصوص قضایای عراق و سوریه اشاره  گفت: خاک ریز اول در برابر اسرائل غاصب سوریه است که با مقاومت مردم و حمایت ما به نتایج خوبی رسیده و باید ادامه یابد .
امام جمعه مهریز در ادامه با تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)در خصوص فضائل و مناقب ایشان سخنرانی کرد و از مردم خواست تا قدر آن را بدانند و مجالس عزا بر پا دارند .
برهان همچنین به زندگی حقیقی و زندگی غیر واقعی برای انسان ها اشاره کرد و از اینکه برخی افراد فقط به دنبال استفاده مسرفانه از دنیا و زخارف آن هستند ابراز ناخرسندی کرد .
وی به تفصیل پرامون دو کلمه لهو و لعب اشاره و خواستار داشتن یک زندگی ارزشی و آبرومندانه شد و از زندگی توام با گناه و معاصی مختلف مردم را بر حذر داشت .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان