زمان : 02 Khordad 1393 - 19:14
شناسه : 88224
بازدید : 4829
تکلیف کل معادن شهرستان بافق باید تا فردا روشن شود(3نظر) نماینده مردم بافق در مجلس: تکلیف کل معادن شهرستان بافق باید تا فردا روشن شود(3نظر)

نماینده بافق درمجلس با اشاره به وظیفه نماینده برای دفاع از حقوق مردم، بیان کرد: تکلیف کل معادن شهرستان بافق باید تا فردا روشن شود.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بافق، اظهارکرد: اولویت بنده خارج نمودن این شهر از محرومیت است.

نماینده بافق در مجلس افزود: هرجایی که مانند این شهر ۶۰ سال از زیر پایشان طلا بیرون برده شده بود باید مرفه ترین شهر کشور باشد ولی الان متاسفانه محروم ترین و مظلوم ترین شهرستان استان و در کشور به عنوان یکی از شهرهای عقب افتاده است.

وی با اشاره به تجمع برخی روستائیان در مرکز استان بدلیل ندیده شدن حقوق این افراد، گفت:  معدن بافق باید جمعیت مرکز استان را بدین جا سرازیر می کرد.

نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس با اشاره به زحمت کارگران در این مجموعه معدنی، افزود: سرمایه گذاری جوارمعدنی باید جمعیت یزد را تخلیه می کرد ولی الان روند معکوس و بسیاری جذب مرکز استان شده اند.

زارع زاده با اشاره به وظیفه نماینده برای دفاع از حقوق مردم، بیان کرد: تکلیف کل معادن شهرستان بافق باید تا فردا روشن شود.

نماینده ۵ شهرستان استان یزد با انتقاد از روند کند گازرسانی به این شهرستان، افزود: جاده شهرستان بافق برای رفت و آمد کامیون های حمل سنگ بسیار نامناسب است.