زمان : 01 Khordad 1393 - 23:05
شناسه : 88209
بازدید : 2406
ساعت هوشمند جدید سامسونگ با سیستم عامل تیزن ساعت هوشمند جدید سامسونگ با سیستم عامل تیزن
 براساس گزارش جدیدUSA Today، ساعت جدید و ارتقایافته Samsung Galaxy Gear دارای سیستم عامل تیزن خواهد بود.  که این شرکت کره ای نسل جدید ساعت های هوشمند خود را همراه با اسمارت فون گلکسی اس ۵ در رویداد MWC 2014 و در تاریخ ۲۴ فوریه معرفی کرد.

طبق این گزارش، ساعت هوشمند جدید سامسونگ دارای نسخه جدیدسیستم عامل HTML5 تیزن است. این نسخه جدید به سامسونگ اجاز می دهد تا توسعه دهندگان وب را برای ساخت اپلیکشن های مختلف جذب کند. USA Today اشاره می کند که دلیل استفاده از این سیستم عامل بجای گوگل، جلوگیری از نفوذ گوگل برروی دستگاههای پوشیدنی و جا افتادن تنها یک پلتفرم خاص برروی این گونه گجت هاست.

شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا اسپانیا  دو محصول جدید را که با سیستم عامل جدید تیزن کار می‌کنند رونمایی کرد.

 این دو محصول جدید سامسونگ شامل دو ساعت هوشمند گالکسی ‌گی‌یر 2 و گی‌یر 2 نئو هستند.

 اما این درحالی بود که ستاره شرکت سامسونگ در این نمایشگاه پرچمدار آتی گوشیهای این شرکت یعنی گالکسی اس 5 است نیز رونمایی  شد.

این گوشی‌ هوشمند که  تصویر آن در یک ویدئو کوتاه مربوط به ساعت هوشمند گی‌یر 2 گرفته شده است.

در این ویدئو در پس زمینه یک گوشی دیده می‌شود که شباهت زیادی به گالکسی اس 4 دارد اما با این تفاوت که یک بخش عجیب زیر دوربین آن تعبیه شده است.

فلش ال ای دی گالکسی اس 4 در این قسمت قرار دارد، اما کوچک و تکی است اما بخش نامشخص موجود در گالکسی اس 5 همانند دوربین آن وسیع است.

گالکسی اس 5 در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی عرضه   شد و  همانند مدل‌های قبلی قاب پشتی آنها از جنس پلاستیک باشد.