زمان : 01 Khordad 1393 - 19:38
شناسه : 88205
بازدید : 3066
زیارت عاشورا با حضور استاندار و هیئت همراه ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زیارت عاشورا با حضور استاندار و هیئت همراه ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

مراسم پر فیض قرائت زیارت عاشورا با حضور استاندار و هیئت همراه ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مدیرکل ، معاونین و جمعی از پرسنل بنیاد در محل نمازخانه استان برگزار شد. در این مراسم پر فیض و معنوی ، علاوه بر قرائت زیارت عاشورا مداح اهل بیت حجت الاسلام سعیدی پناه به مرثیه سرایی پرداخت. حجت السلام و المسلمین موسوی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن خیر مقدم بمناسبت حضور استاندار و هیئت همراه در جمع پرسنل بنیاد استان گفت: کارکردن برای رضای خداوند ، از ویژگی های امام خمینی (ره) بوده و افزود: فعالیت های این نهاد از ابتدای تاسیس تاکنون معرف این سخن است و رمز موفقیت بنیاد و کارکنان آن همین ویژگی می باشد و بدون اغراق باید گفت که کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای کمک به محرومان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهند کرد. میرمحمّدی استاندار یزد نیز با اشاره به آثار معنوی قرائت زیارت عاشورا افزود: هرچه ویژگیهای ائمه اطهار را بهتر و از ابعاد وجودی این افراد پاک بیشتر اگاه شویم بهتر می توانیم در زندگی مان استفاده کنیم. استاندار با برشمردن برخی از ویژگی های امام حسین از جمله ایثار ، از خودگذشتگی ، حق جویی و ظلم ستیزی گفت: همه ما باید افتخار کنیم که پیرو چنین انسان هایی هستیم. وی با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت رفع محرومیت زایی ، خدمت به خلق را از بهترین کارها برشمرد.  
در این مراسم فرج اللهی با بیان اینکه امام حسین (ع) اسوه شجاعت و جوانمردی است،به اهمیت برگزاری مراسمات عزاداری و شرکت کارکنان در این مراسم تأکید نمود و اظهار امیدواری کرد که ثمرات اینگونه مراسمات در زندگی روزمره تجلی یابد.
در این مراسم همچنین پس از زیارت عاشورا  حجت الاسلام شمیل پور امام جمعه محترم شهرستان هندیجان به سخنرانی پیرامون قیام خونین امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان می پردازند.
شایان ذکر است این مراسم تاکنون، در فرمانداری شهرستان،ناحیه مقاومت بسیج سپاه،فرماندهی انتظامی،شهرداری،مدیریت آموزش و پرورش،شبکه بهداشت و درمان،برگزار گردیده است.
مسئول جديد دفتر نمايندگي ولي‌فقيه در بنياد مسكن انقلاب اسلامي نيز در مراسم معارفه خود با گراميداشت ياد و خاطره مرحوم مناقب، اظهار اميدواري كرد؛ اين نهاد انقلابي كه از يادگارهاي امام راحل است، با همكاري و تلاش كاركنان و مسئولان در همه عرصه‌هاي خدمت‌رساني موفق و سربلند باشد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان