زمان : 31 Ordibehesht 1393 - 23:44
شناسه : 88019
بازدید : 2162
انتشار عکس هاي خصوصي ، انتقام نامزد کينه جو انتشار عکس هاي خصوصي ، انتقام نامزد کينه جو

مردي جوان که اقدام به انتشار عکس هاي خصوصي نامزد سابق خود کرد بود ، توسط ماموران پليس فتا کردستان دستگير شد .

،سرهنگ "فرامرز شاکري" در تشريح اين خبر بيان داشت : در پي ارجاع يک فقره پرونده از مراجع قضايي به پليس فتاي کردستان مبني بر انتشار عکس هاي خصوصي خانمي جوان در فضاي مجازي ، پيگيري موضوع به ماموران اداره مبارزه با جرايم سايبري اين پليس محول شد .
رئيس پليس فتاي کردستان افزود : بررسي اوراق پرونده نشان داد فرد يا افرادي ناشناس اقدام به ايجاد صفحه اي در یکی از شبکه های اجتماعي  به نام شاکي که خانمي 21 ساله است کرده و از آن طريق عکس هاي خصوصي و خانوادگي وي را انتشار داده اند .
اين مقام انتظامي ادامه داد : در اين راستا با انجام اقدامات فني و تخصصي هويت فرد ايجاد کننده صفحه شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در منزل مسکوني اش واقع در شهر سنندج دستگير شد .
سرهنگ شاکري ضمن اشاره به کشف يک دستگاه لپ تاپ ، دو عدد فلش مموري و يک دستگاه گوشي تلفن همراه حاوي عکس هاي شاکيه از منزل مسکوني متهم ، خاطر نشان کرد : متهم 27 ساله در تحقيقات انجام شده فاش کرد شاکي قبلا نامزد وي بوده است ، اما باتوجه به برهم خوردن رابطه آنها ، با انگيزه انتقام جويي اقدام به انتشار عکس هاي خصوصي اش کرده است .
رئيس پليس فتا کردستان خاطر نشان کرد : پرونده متشکله پس از خاتمه رسيدگي به مرجع قضايي ارسال و براي متهم به اتهام انتشار عکس هاي خصوصي شاکيه در فضاي مجازي قرار وثيقه چهارصد ميليون ريالي صادر شد .