زمان : 29 Ordibehesht 1393 - 13:23
شناسه : 87994
بازدید : 4388
زن در آموزه های دینی صاحب کرامت و مدار و محور خانواده است دیدار نماینده مردم اردکان با جمعی از بانوان شهرستان؛ زن در آموزه های دینی صاحب کرامت و مدار و محور خانواده است

نماینده مردم اردکان در دیدار با جمعی از بانوان این شهرستان با اشاره به دیدگاه های مطرح شده در خصوص زن در جوامع مختلف گفت: دیدگاهی مورد تاکید است که در آموزه های دینی بیان شده و زن را صاحب کرامت و مدار و محور خانواده عنوان نموده است.

"محمدرضا تابش" با بیان اینکه زن در خانواده بدلیل تاثیرگذاری موثر در تربیت نسل ها ، می تواند نقش هدایت فکری،اعتقادی و عاطفی خانواده را برعهده گیرد گفت:جامعه ای که برخوردار از زنانی با قدرت فکری و اجتماعی بالاتر باشد، رشدیافته تر است.

 وی  حفظ اساس و بنیان جامعه را با مشارکت بانوان و انجام رسالت خطیری که برعهده دارند میسر دانست و اضافه نمود:گذر از خودکم بینی به خودباوری می تواند به رشد و بالندگی سرمایه های انسانی و استفاده از توانمندی های آنان بخصوص در بانوان منجر شود.

نماینده مردم اردکان در ادامه به برخی مسائل و درخواست های بانوان در سطح شهرستان و استان یزد پرداخت و بر شکل گیری انجمن های صنفی و تخصصی در این حوزه تاکید نمود.

در پایان از طرف نماینده مردم اردکان هدایایی به رسم یادبود به با نوان اردکانی اهدا شد.

در این مراسم حاجیه خانم فاطمه خاتمی،فرماندار،رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان اردکان نیز حضور داشتند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان