زمان : 29 Ordibehesht 1393 - 11:16
شناسه : 87973
بازدید : 2530
آقاي رئيس جمهور خانه سالمندان را دريابيد(3نظر) آقاي رئيس جمهور خانه سالمندان را دريابيد(3نظر) محمدفقیه خراسانی عضو شورای اسلامی شهر یزد

اخبار سيما تاكنون چند دفعه بازديد رئيس جمهور از خانه هاي سالمندان استان تهران را نشان داده است . ما ضمن خوشحالي از توجه به اين عزيزان سالخورده كه بدون پرستار مجبور به اقامت در اين مكانها شده اند و مطمئناً با كمبود محبت فاميل مواجه هستند ، تقدير و تشكر مي كنيم.

آرزوي ما بهبود وضعيت همه آسايشگاه ها و راهنمايي رياست محترم جمهوراست . اما اين بازديد، سالخوردگان استان ما را بيشتر متوقع و منتظر لطف و عنايت بيشتر رئيس جمهور كرد .

در يزد با مكاني بسيار كثيف و با داشتن حداقل امكانات در خيابان سيدگلسرخ به جمع سالخوردگان جفا مي شود. بارها از طرف شوراي شهر موضوع به مسئولين محترم استان مخصوصاً مديركل بهزيستي يادآوري گرديده است با توجه به اينكه بنا به اقرار مسئولين بهزيستي مكاني براي تعويض و تجهيز وجود دارد . علت اين تأخير مشخص نيست .

آيا مسئولين فكر نمي كنند شايد روزگاري همين سرنوشت در انتظار آنها باشد .

آيامظلومتر از اين افراد كه حتي از محبت و  دلگرمي افراد خانواده محروم شده اند، قشري وجود دارد .

بيائيد براي رضاي خدا، بي تفاوت از اقشاري كه قدرت انتقاد و رساندن صداي خود به مسئولين ندارند سريع گذر نكرده و خود را در مقابل اينها مسئول بدانيم .

طبق گفته بهزيستي الان دو مكان آماده جهت تعويض وجود دارد و بودجه تجهيز آن هم مهيا است . اراده مسئولين بايد باعث آن گردد كه در مدت كوتاهي اين مهم صورت گيرد .

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان