زمان : 25 Ordibehesht 1393 - 01:07
شناسه : 87726
بازدید : 2316
هشدار پليس فتا يزد:  كلاهبردار به جاي خريدار اصلي هشدار پليس فتا يزد: كلاهبردار به جاي خريدار اصلي

گروه استان ها - رئیس پلیس فتا یزد در خصوص پيامك هاي  تبليغاتي كالا در سايت هاي تبليغاتي رايگان و سوء استفاده كلاهبرداران در فضای مجازی هشدار داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ دوم "حسین رضائی" دراين خصوص گفت : به تازگي كلاهبرداران در تبلیغات کالادر سايتهاي آگهي رايگان  شماره تلفن خودرا به جاي تلفن فروشنده كالا و اعلام قيمت كالا زير قيمت بازار اعلام ميكنند.

 پس از اينكه خريدار وجه را به حساب فروشنده واريز كرد  با تلفن كلاهبردار كه به جاي فروشنده در صفحه درج گرديده است تماس حاصل و مشخصات وجه واريز شده را اعلام كه كلاهبرداران بجاي خريدار وارد عمل شده و با تماس با فروشنده اصلي اقدام به اخذ كالا مي كنند .

رضايي در ادامه همچنين در خصوص كلاهبرداري پیامکی با ارسال پیامک تحت عنوان برنده شدن برای اعزام به کربلا ، حج عمره ، اهداء لب تاپ، گوشی و ... هشدار داد و گفت : كلاهبرداران بدنبال سوءاستفاده از صداقت مردم  هستندكه در اینگونه مواردمردم بايد از دادن رمز اینترنت یا شماره کارت و رموز بانکی جدا خوداری كنند.

رئيس پليس فتا استان يزد در پايان با بيان اينكه مردم دقت لازم را داشته باشند تا فريب اين افراد را نخورند و از ارتباطات با افراد و سايتها در فضاي مجازي اطمينان حاصل و سپس اطلاعات خود را بارگذاري كنند افزود: مردم مي توانند در صورت مواجه شدن با اين گونه موارد سريعا مراتب را با تلفن 110 يا به ايميل پليس فتا استان يزد به نشاني اينترنتي Yazd_Fata@Police.ir مراتب را اعلام نمايند تا برخورد قانوني صورت پذيرد .