زمان : 09 Dey 1386 - 15:17
شناسه : 8751
بازدید : 9286
سفر رهبري (34)همزمان با سفر مقام معظم رهبری، مسابقه فرهنگی, اینترنتی   یار آمد   برگزار می شود سفر رهبري (34)همزمان با سفر مقام معظم رهبری، مسابقه فرهنگی, اینترنتی یار آمد برگزار می شود

همزمان با سفر مقام معظم رهبری، مسابقه فرهنگی, اینترنتی   یار آمد   برگزار می شود


مسوول کمیته تبلیغات مجازی ستاد استقبال مردمی گفت : مسابقه فرهنگی، اینترنتی " یار آمد" به منظور جمع آوری دل نوشته ها، خاطرات و عکسهای مردم دارالعباده از سفر مقام معظم رهبری به استان برگزار می شود.

محمد علی کریمی در گفتگو با خبرنگاريزدفردا  افزود: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه بزرگ به

 آدرس

 http://www.yaramad.ir

تا یک هفته پس از سفر رهبر عزیز و گرانقدر مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد : شرکت کنندگان می توانند احساسات دل نوشته ها، گفتگو و نجوای دلشان با مقام معظم رهبری را در قالب دل نوشته بیان کنند.

وی افزود: مردم دارالعباده می توانند از تمام لحظات انتظار در سطح شهر و روستاها و همچنین حضور مقام معظم رهبری را ثبت و در قالب عکس و یا نوشته ارسال نمایند.

کریمی به راه اندازی وب سایت " یار آمد " ویژه سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دارالعباده یزد اشاره و افزود: این وبسایت با تلاش شبانه روزی توسط جمعی از جوانان عاشق ولایت در استان دارالعباده یزد طراحی شده است .

وی خاطرنشان کرد :در این درگاه اینترنتی سعی شده مطالب غنی و مفید برای آشنایی جوانان با ابعاد زندگی و شخصیت مقام معظم رهبری منتشر شود

گفتني است :وب سایت یار آمد متعلق به کمیته مردمی استقبال از مقام معظم رهبری - واقع در حسینه ام ابیها است و به هیچ فرد یا گروه یا دسته تعلق ندارد.

http://www.yaramad.ir

يزدفردا