زمان : 10 Ordibehesht 1393 - 17:02
شناسه : 86879
بازدید : 9173
پیام فرماندار یزد مناسبت روز جهانی کارگر پیام فرماندار یزد مناسبت روز جهانی کارگر

محمود شاکری شمسی در پيامي به مناسبت 11 ارديبهشت ماه روز جهاني كارگر بر نقش مهم و سازنده كارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی تأكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، محمود شاکری شمسی در این پیام آورده است : هفته و روز کار و کارگر ایامی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی فروگزاری نمی کنند و خود نشان دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیر گذار این قشر خدوم می باشد.

كارگران از مهمترين عنصر پيشرفت و تعالي هر جامعه اي محسوب مي شوند و در اين مسير هر جامعه اي از فرصت انديشه و بازوان توانمند اين قشر از جامعه بهتر استفاده نمايد توسعه و پيشرفتي دو چنداني خواهد يافت.

شأن و منزلت  کار و کارگر در اسلام تا جایی است که رسول رحمت و مهربانی(ص) با بوسه بر دستان زحمتکش کارگر فرمودند:« این دستی است که در آتش جهنم نمی سوزد».

در سالی که با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، نقش کارگران و جامعه کارگری کشور در تحقق اهداف و آرمان های اصولی اقتصاد مقاومتی، خودباوری ، اتکا به درون و رفع مسایل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور بسیار مهم و قابل توجه است.

سیاست دولت تدبیر و امید بر فراهم کردن و بهبود فضای کسب و کار بر پایه سه جانبه گرایی دولت ، کارفرما و کارگران می باشد.

اینجانب ضمن تبريك 11 ارديبهشت روز جهاني كارگر به اين قشر عزیز موفقيت همگان را در راستاي آرمان هاي بلند امام راحل(ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان