زمان : 07 Ordibehesht 1393 - 23:33
شناسه : 86689
بازدید : 3786
ویژه برنامه های دومين روز گراميداشت هفته كار و كارگر در شهرستان مهریز+تصاویر ویژه برنامه های دومين روز گراميداشت هفته كار و كارگر در شهرستان مهریز+تصاویر

در دومين روز گراميداشت هفته كار و كارگر مراسم صبحگاه مشتركي در محل ناحيه مقاومت بسيج شهرستان مهريز با حضور جمعي از مسئولين و جامعه كارگري برگزار شد.

 در اين مراسم حجه الاسلام پور صادقي نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه مقاومت بسيج مهريز در خصوص مقام كارگر و جايگاه آن در جامعه اسلامي سخناني ايراد نمود.
 در ادامه این مراسم از فرماندهان پايگاههاي بسيج كارگري با اهداء لوح تقدير تجليل بعمل آمد. سپس با حضور بر سر گلزار شهداي گمنام شهرستان با نثار گل ، ياد و خاطره آن عزيزان را گرامي داشته و با آرمانهاي مقدسشان تجديد ميثاق نمودند.
در ادامه اعضاي كميته كارگري با حضور در منزل پدر خانوادهاي شهداي عرصه كارو توليد محسن زاده و زارع  كه مدتي است دچار بيماي شدند با اهداء حلقه گل از آنان دلجويي و تجليل نمودند و دكتر حسيني سرپرست مركز بهداشت شهرستان مهريز نیز ضمن معاينه آنان  اعضای حاضر در جريان چگونگی روند ارائه خدمات پزشکی و وضعیت درمانی آنان قرار داد.

ضمناً با حضور جامعه کارفرمایی، کارگری و تعاون گران شهرستان در نخستین روز از هفته کار و کارگر و بسیج کارگری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با قرائت بیانیه ای بر تلاش بی وقفه در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی تأکید کردند .