زمان : 13 Dey 1384 - 23:42
شناسه : 864
بازدید : 3434
نامه  سر گشاده کارمندان شرکتی دانشگاه یزد به رئيس جمهور نامه سر گشاده کارمندان شرکتی دانشگاه یزد به رئيس جمهور

جناب آقای دکتر احمدی نژاد
با سلام
احتراماً، با توجه به هدف دولت جنابعالی که عدالت محوری و دوری از هرگونه تبعیض وشایسته سالاریست، به عرض می رساند دانشگاه سراسری یزد در اسفند ماه 1383 طی اطلاعیه در روزنامه و از بین دارندگان آزمون ادواری و نیز فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبرو نیز مصاحبه تخصصی که در اردیبهشت 1384 برگزار نمود ، تعداد 46 نفر را پذیرفت که مراحل آزمایش و نیز تشخیص هویت این افراد نیز در تیر ماه84 و بعد از اعلام نتایج صورت گرفت . که از این تعداد پذیرفته شده حدود 25 نفر را کارمندان شرکتی دانشگاه که هرکدام حداقل 5سال سابقه کاری در دانشگاه دارا بودند ، شامل می شد . از مهر ماه سال جار یو با شروع سال تحصیلی افراد قبول شده و بدون سابقه قبلی به خدمت فراخوانده شدندو دانشگاه با آنها قرارداد خرید خدمت و با پایه حقوق 2500000ریال بست در حالی که نیروها ی با سابقه دانشگاه همان حالت شرکتی و بدون مزایا و با پایه 1260000 ریال در دانشگاه مشغول فعالیت هستند .
لازم به ذکر است که چندین مرتبه کارمندان دانشگاه اعتراض خود را به کارگزینی و نیز سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام نموده اند ولی ترتیب اثری داده نشده است .
بدبن وسیله از محضر جنابعالی خواهشمند است مراتب راپیگیری و عدالت را بین پذیرفتگان یک آزمون و یک موسسه دولتی اجرا نمایید .

با تشکر
کارمندان شرکتی دانشگاه یزد