زمان : 10 Farvardin 1393 - 04:21
شناسه : 85557
بازدید : 4348
پليس ابركوه ناجی  3 نفر از مسافران نوروزي شد پليس ابركوه ناجی 3 نفر از مسافران نوروزي شد

یزدفردا:پلیس ابركوه جان 3 نفر از مسافران نوروزی را از مرگ حتمی نجات داد

 فرمانده انتظامی شهرستان ابركوه استان یزد از نجات جان 3 نفر از مسافران نوروزی گرفتار در حریق، توسط ماموران پلیس این شهرستان در یكی از پارك­های این شهر خبر داد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام پلیس سرهنگ "احمد غلامزاده" در تشریح جزئیات این خبر گفت: باتوجه به تعطیلات نوروزی و توقف مسافران جهت استراحت در پارك اصلی این شهرستان، شب گذشته حدود ساعت3 بامداد آتش سوزی در یكی از چادرهای مسافران نوروزی رخ می­دهد.

وی با اشاره به حضور و استقرار گشت پاس پیاده در سطح پارك، افزود: عوامل گشت با هوشیاری تمام، بلافاصله نسبت به مهار آتش و بیدار كردن مسافران داخل چادر از خواب اقدام می­كنند.

این مقام مسؤل علت آتش سوزی را روشن كردن پیك نیك توسط مسافران در چادر برای گرم خود عنوان كرد وادامه داد: با توجه به ازدحام مسافران نوروزی در پارك و نزدیك بودن چادرهای مسافرتی به یكدیگر، هوشیاری و اقدام به موقع ماموران باعث جلوگیری از گسترش آتش به دیگر چادرها و خسارت جانی و مالی شد كه این موضوع بازتاب گسترده­ای بین مهمانان و مسافران نوروزی داشت و تحسین همگان را از اقدام به موقع و تیزهوشی ماموران پلیس بر انگیخت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابركوه در پایان گفت: خوشبختانه با درایت و هوشیاری به موقع سربازان گشت پاس پیاده، این حادثه مجروحی در برنداشت و هر سه نفر از مهمانان نوروزی بدون كوچك­ترین صدمه­ و آسیبی از این حادثه جان سالم به در برده و به مسافرت خود ادامه دادند.