زمان : 03 Farvardin 1393 - 19:51
شناسه : 85439
بازدید : 7139
عیادت نماینده مردم اردکان از بیماران بیمارستان ضیایی در اولین روز از سال جدید؛ عیادت نماینده مردم اردکان از بیماران بیمارستان ضیایی

به گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در این بازدید که دکتر تابش نماینده مردم  شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، کمالی فرماندار، مروتی شهردار، منصوریخواه رئیس شورای شهر، دکتر مصدق معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، دکتر پورهاشمی مدیر شبکه بهداشت و درمان، شاکر مدیر بیمارستان بر بالین بیماران حضور یافته و و با اهداء شاخه های گل، برای آنها سلامتی و سالی سرشار از خیر و برکت را آرزو کردند.

مسئولین همچنین با اهداء شاخه های گل به پرسنل از زحمات شبانه روزی آنها تقدیر نموده و طول عمر با عزت برای آنها و خانواده هایشان خواستار شدند.

در ادامه جلسه ای با حضور دکتر تابش و سایر مسئولین در محل دفتر رئیس بیمارستان تشکیل شد. در ابتدای این جلسه دکتر پورهاشمی ضمن تشکر از حضور مسئولین، از اقدامات مجلس و دولت در تأمین اعتبارات مورد نیاز وزارت بهداشت و درمان تشکر کرد و به گوشه ای از مشکلات موجود شهرستان در زمینه بهداشت و درمان اشاره نمود. پایین بودن تعرفه ها در مقابل هزینه های فعلی، کمبود اعتبارات جاری،کمبود پرسنل به ویژه نیروی پرستاری، کمبود اعتبارات عمرانی، لزوم احداث چند پایگاه بین جاده ای، تأمین آمبولانس و نیروی پایگاه بین جاده ای ۱۱۵ جدیدالاحداث ترک آباد و لزوم به روز رسانی ناوگان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از جمله مشکلات مطرح شده توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان ضیائی بود.

دکتر مصدق معاون غذا و دارو دانشگاه نیز ضمن تشکر، مشکلات مرتبط با حوزه معاونت غذا و دارو را مطرح و درخواست احدث صنایع پاک از جمله داروسازی را مطرح نمودند.

دکتر تابش نیز ضمن قول پیگیری موضوعات مطرح شده از شهردار و رئیس شورای شهر اردکان خواستند تا نسبت به خرید آمبولانس برای پایگاه های اورژانس اقدام نمایند.