زمان : 15 Azar 1386 - 15:58
شناسه : 8439
بازدید : 495
مديركل روابط عمومي مخابرات ايران: روابط عمومي‌ها بايد به‌توسعه توجه كنند. مديركل روابط عمومي مخابرات ايران: روابط عمومي‌ها بايد به‌توسعه توجه كنند.

مديركل روابط عمومي مخابرات ايران: روابط عمومي‌ها بايد به‌توسعه توجه كنند.

يزدفردا "مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد: ارتقا سطح دانش تخصصي روابط عمومي ها و تبيين ديدگاه هاي دولت نهم در رابطه با روابط عمومي و رسانه ها از اهداف اصلي همايش روابط عمومي هاست.



مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران گفت: روابط عمومي‌هابايد نگاه رو به جلو داشته و به توسعه توجه كنند.

" داوود زارعيان " روز چهارشنبه مورخ 14 آذر ماه 1386 در همايش مسوولان ، مديران و كارشناسان روابط عمومي‌هاي ادارات استان يزد ، تدوين آيين نامه جامع روابط عمومي‌ها را از دستاوردهاي دولت براي توسعه اين بخش بيان كرد.


وي گفت: اين آيين نامه از جنبه‌هاي مختلف كامل است و اجراي آن مي‌تواند به پيشرفت و توسعه اين مقوله كمك كرده و جايگاه آن را باز شناسد.

زارعيان تصريح كرد: براساس آيين نامه ياد شده روابط عمومي بايد زير نظر مسقيم بالاترين مقام دستگاه باشد و مجموعه نيز بودجه لازم را در اختيار آن قرار دهد.

وي برگزاري همايش ، جشنواره و سمينارهاي متعدد روابط عمومي در سطح ملي، منطقه‌اي و استاني ونيز توجه مسوولان به‌اين مقوله را نشانه‌هاي ديدگاه دولت در اين بخش بيان كرد.

مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران ، با اظهار اميدواري از اينكه در آينده روابط عمومي‌هاي متخصص و مديران توسعه يافته داشته باشيم ، نقش كارشناسان در اين زمينه را موثر ارزيابي كرد.

زارعيان اظهار داشت: معرفي دستگاه، تفسير عقايد مردم و بررسي و انعكاس مشكلات آنها براي مجموعه خود ، پيش بيني چالش‌هاي فرا روي سازمان ، ارائه مشاوره و راهنمايي مديران و برقراري ارتباط دو سويه بين مجموعه و مردم را از وظايف مسوولان روابط عمومي‌هاست. وي تصريح كرد: اين بخش از نظر داخل سازماني هم وظايفي دارد كه انجام آن به تحرك و افزايش دانش كارمندان و پويايي سازمان منجر مي‌شود.

زارعيان ، ارتباط مستمر با روابط عمومي‌ها و شناختن نقش و جايگاه آنها را از جمله انتطارات خواند و گفت: مدير بايد به روابط عمومي ، آزادي عمل بدهد و در انتخاب مسوولان به شايسته سالاري توجه كند.

مسوول شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان يزد نيز در اين همايش بر توجه دستگاهها و مسوولان روابط عمومي‌ها به آموزش تاكيد كرد.

" محمد رضا ملك ثابت " گفت: بحمد الله با تلاش هاي صورت گرفته از جمله توجيه مديران دستگاه هاي اجرايي توانسته ايم مديران را مجاب نمائيم كه روابط عمومي ها را از نظر تشکيلات و جايگاه، توانمند كنند و از طرفي با برگزاري دوره هاي آموزشي جهت مديران و كارشناسان روابط عمومي، آنان را با جديدترين پيشرفت هاي علم ارتباطات آشنا مي كنيم و به طور كلي هدف شکلي ما در روابط عمومي استانداري، ايجاد روابط عمومي مجازي در سطح استان است و سعي مي كنيم امكانات لازم را در اين رابطه فراهم آوريم.

مدير روابط عمومي استانداري اطلاع رساني و اطلاع يابي، ارتباطات مردمي و انجام امور فرهنگي را مهمترين مأموريت هاي روابط عمومي برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومي قابل، آن نوع روابط عمومي است كه با جديدترين فنآوري و شيوه هاي اجراي ماموريت ها آشنا باشد. وي تصريح كرد: به منظور آگاهي روابط عمومي ها با جديدترين شيوه هاي علمي، يك دوره 120 ساعته آموزش تخصصي روابط عمومي ها و آموزش مهارت شغلي براي مديران روابط عمومي طراحي كرده ايم و با هماهنگي مديريت آموزش و پژوهش، تصميم داريم جلسات و همايش هاي آموزشي ماهانه را تا پايان سال 1386 ادامه دهيم كه تا كنون قريب به 30 ساعت آن انجام شده است .اين دوره ها با حضور دكتر مير عبداللهي مشاور وزير و مدير كل سابق روابط عمومي وزارت كشور و دكتر عباس زاده عضو هيئت علمي گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائي و دكتر زارعيان استاد دانشگاه و مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات برگزار گرديد.

محمدرضا ملك ثابت اعلام كرد: در همايش هاي بعدي از اساتيد ديگر رشته ارتباطات و نيز ديگر صاحب نظران عرصه هاي فرهنگي و ديني استفاده خواهد شد0همانگونه كه براي همايش بعدي كه در روز چهار شنبه 28/9/1386 به ميزباني سازمان تبليغات اسلامي استان يزد در محل سالن اجتماعات آن سازمان برگزار خواهد شد حضور با خير و بركت حجه الاسلام والمسلمين جناب آقاي دكتر اعرافي امام جمعه محترم

شهرستان ميبد و رياست محترم مركز جهاني علوم اسلامي را با بحث « اخلاق حرفه اي در روابط عمومي» خواهيم داشت.

مشاور استاندار و رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري يزد ارتقاء سطح دانش تخصصي و مهارت شغلي مديران و كارشناسان روابط عمومي و تبيين ديدگاه هاي دولت نهم در خصوص مقوله روابط عمومي و رسانه ها را از اهداف اصلي همايش روابط عمومي ها دانست و ابراز داشت: آشنايي مديران روابط عمومي سازمانهاي مختلف با يكديگر، تبادل تجارب و خلاقيت هاي کاري و انتقال جديدترين شيوه هاي کاري در روابط عمومي به يكديگر از جمله بركات برگزاري اين همايش ها است.

يزدفردا