زمان : 04 Esfand 1392 - 17:29
شناسه : 84162
بازدید : 5155
تابش: وزیر راه اجازه اعمال نفوذ و تغییر مسیر آزادراه نطنز-سیرجان را ندهد طی تذکری در صحن علنی مطرح شد؛ تابش: وزیر راه اجازه اعمال نفوذ و تغییر مسیر آزادراه نطنز-سیرجان را ندهد وزیر آموزش و پرورش اقدام تشویقی برای کسب رتیه نخست قبولی کنکور در 20 سال متوالی، برای یزدیها انجام دهد

استان تاریخی و زیبای یزد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

نماینده مردم اردکان در تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت:چون آخرین نوبت تذکرم در سال جاریست، پیشاپیش سال نو را خدمت ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و آمادگی پذیرایی مسئولان و مردم استان تاریخی و زیبای یزد را از هم میهنان ارجمندم در ایام عید نوروز اعلام می دارم.قدم همگی بر چشم ما.

بروز عوارض حاد اجتماعی و امنیتی بدلیل بحران کم آبی در یزد جدی است/تخصیص سهمیه کامل خط اول و تسریع در اجرای خط دوم و تعیین تعرفه آب و برق و گاز براساس شرایط سخت اقلیمی

"محمدرضا تابش" اظهار داشت: بحران کم آبی در استان یزد جدی است،وضعیت آب شرب در برخی شهرستان های استان خصوصا در تابستان و از بین رفتن ثمره تلاش کشاورزان زحمتکش و صنعتگران و کارآفرینان خدوم، تا موجب بروز عوارض حاد اجتماعی و امنیتی نشده است باید چاره جویی شود  .

وی تصریح کرد: استدعا داریم وزارت نیرو نسبت به تخصیص سهمیه کامل آب خط انتقال اول و تسریع در عملیات اجرای خط دوم انتقال آب اقدام نماید همچنین تعرفه های آب ، برق و گاز منطبق بر ضوابط علمی و نیز شرایط سخت و طاقت فرسای سرما و گرمای مناطق کویری و استان یزد تعیین شود.

وزیر راه اجازه اعمال نفوذ و تغییر مسیر آزادراه نطنز-سیرجان را ندهد

منتخب مردم اردکان در خانه ملت ادامه داد: از وزیر محترم راه و شهرسازی استدعا دارم نسبت به آغاز عملیات اجرایی آزادراه نطنز-سیرجان که از مسیر شهرهای اردکان میبد، اشکذر، یزد و مهریز در استان یزد می گذرد تسریع نمایند. همچنین نسبت به دو خطه شدن راه آهن مسیر بادرور، کاشان اردکان ،میبد و بافق که تحول آفرین است دستور اقدام عاجل صادر فرمایند و در این دو پروژه اجازه  اعمال نفوذ و تغییر مسیر ندهند.

دولت اقدام مثبتی درقبال کاهش بودجه استان یزد انجام دهد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه نمود: متاسفانه در طی مراحل بررسی لایحه بودجه در مجلس، با بی توجهی و ملغی کردن پیشنهاد مشترک دولت و نمایندگان در اصلاح درآمدهای استانی، که عمدتا از مالیاتها باید تامین شود ، حداقل 100 میلیارد تومان به استان یزد اجحاف شد که در شرایط رکود تورمی این امر فشار را به اصناف صنعتگران و مردم مضاعف خواهد نمود. همچنین عدم تصویب اختصاص 20 درصد عوارض بهره مالکانه به استانها ی معدنی از جمله یزد،حداقل 100 میلیارد تومان درآمدهای استانی را کاهش داد. لطفا دولت محترم برای جبران 200 میلیارد تومان و با توجه به اینکه مردم استان یزد 850 میلیارد تومان مالیاتمی پردازند، اقدام مثبتی انجام دهد.

 وزیر آموزش و پرورش اقدام تشویقی برای کسب رتیه نخست قبولی کنکور در 20 سال متوالی، برای یزدیها انجام دهد

نماینده مردم اردکان با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران آموزش و پرورش، معلمان، مربیان و دانش آموزان استان که طی 20 سال متوالی رتبه اول درصد قبولی در کنکور سراسری را نصیب استان یزد نمودند گفت: وزیر آموزش و پرورش اقدام تشویقی درخور توجهی داشته باشد

حقوق کارگران و کارمندان براساس نرخ تورم افزایش یابد

وی همچنین عنوان نمود: از دست اندرکاران ذیربط درخواست دارم افزایش حقوق کارگران زحمت کش،بازنشستگان شریف و کارمندان خدوم متناسب با نرخ تورم مدنظر داشته باشند.

تدبیر و برنامه ریزی برای اجرای سیاستهای ایلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری،ثمربخش است

"تابش" همچنین گفت: امیدوارم در پی ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از طرف مقام معطم رهبری هر سه قوه نسبت به آن اهتمام داشته باشند.تنها تایید زبانی این موضوع کارساز نیست بلکه تدبیر و برنامه ریزی برای اجرای آن ثمربخش خواهد بود و ملت شریف ایران خواستار اجرای عملی آن هستندپس خوب است کمتر حرف بزنیم و بیشتر در صدد اجرای درست و بی کم و کاست آن برآییم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان